WL-newbie

door Illdrag0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

WL-newbie

★★★★★ Novice

heb ik mn 2k punten ingeruild,wil ik een squad selecteren ( zonder training-items ) krijg ik bericht dat mn selectie niet voldoet aan de vereisten Disappointed

Niet dat ik ook maar 1 wedstrijd zal winnen maar wil het spelletje wel eens proberen...

kan het zijn dat mn selectie niet voldoet aan de vereisten omdat ik een andere squad in de lijst heb staan waar wel trainings-items opzitten? ( mn SB squad bestaat uit loan-icons met extra training ) kwestie van wie mij in zn lijst krijgt het hem/haar niet te makkelijk te maken Angel

 

on a sidenote : heb eerder vannacht een match in DR gespeeld tegen 2 personen die elk een speler controleerden ( co-op-stijl ),dat is te gek voor woorden, gelukkig hadden ze geen teamspirit en kon ik winnen maar zou toch iets moeten zijn dat onmogelijk is denk ik,heb die persoon aangesproken en die was eerlijk over hoe ze het gedaan hadden dus ik verzin het niet.

Bericht 1 van 4 (173 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: WL-newbie

★ Guide
De wedstrijden van Wl begginen pas vrijdag.

En je hebt altijd al een gast toe kunnen voegen in FIFA online wedstrijden.
Je kan dit zien in het eerste scherm bij het wedstrijd starten.
In het midden zie je staan je verbinding en of hij een gast toevoegd
Dit zie je onder je verbinding staan verandert er een grijze 0 in een groene 1.
Ik heb zelfs gehad dat ik een wedstrijd had tegen 3.

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (165 Weergaven)

Alle reacties

Re: WL-newbie

★ Guide
De wedstrijden van Wl begginen pas vrijdag.

En je hebt altijd al een gast toe kunnen voegen in FIFA online wedstrijden.
Je kan dit zien in het eerste scherm bij het wedstrijd starten.
In het midden zie je staan je verbinding en of hij een gast toevoegd
Dit zie je onder je verbinding staan verandert er een grijze 0 in een groene 1.
Ik heb zelfs gehad dat ik een wedstrijd had tegen 3.
Bericht 2 van 4 (166 Weergaven)

Re: WL-newbie

★★★★★ Novice
Nog nooit op gelet ivm die extra gast...zo lang ze niet echt goed samen werken is het geen probleem maar als jij er 3 had die er wat van kunnen...ik werd al gek van die 2 rare loopacties heel de wedstrijd xD...een computer ( AI ) kan je een beetje voorspellen...mensen net wat minder,heel de eerste helft dacht ik dat er iets niet klopte met de AI en bij aftrap na de pauze zag ik pas de 2 indicatoren.

Ivm WL thanks voor het antwoord,ik dacht mss al een team samen te stellen,nu heb ik gwn wat meer tijd om uit te vissen met welke 11 ik met forfait cijfers wil verliezen 😐
Bericht 3 van 4 (161 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: WL-newbie

★ Guide
Zolang er geen trainingsitem op zit fan kan je elke speler gebruiken.
Dit zijn Alleen de +10 eigenschappenkaarten enz.
Leenspelers mogen ook in de WL gebruikt worde
Bericht 4 van 4 (159 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help