Vanaf wanneer kan FIFA 19 gepre-load worden?

door Janosaurier
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Vanaf wanneer kan FIFA 19 gepre-load worden?

★★★★★ Apprentice

FIFA 19 champions edition komt op 25 september uit en vanaf wanneer zou je FIFA 19 alvast kunnen downloaden, want ik zit met een probleem ik ga 22 september varen op een boot zonder interbet voor werk. Is het mogelijk om FIFA 19 alvast voor de 22ste kunnen downloaden en dan de 25ste FIFA 19 dan zonder internet kunnen opstarten. Ik weet dat de online functies niet beschikbaar zijn als het mogelijk is.

 

Ik hoop dat me goeie vriend @EA_Jason die me ook Hielp met de WC faces mij hier weer kan voorzien van meer informatie

Bericht 1 van 7 (504 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Vanaf wanneer kan FIFA 19 gepre-load worden?

EA SPORTS FC Team

Hey @Janosaurier,

 

Natuurlijk heb ik een antwoord voor je, hier wat info direct van de FIFA 19 website.

 

https://www.easports.com/fifa/news/2018/fifa-19-release-date

 

Play FIFA 19 from September 20 with Play First Trials (available on EA Access on Xbox One and Origin Access Basic on PC) and save 10% if you decide to buy the full game. PC players can upgrade to Origin Access Premier to get unlimited access to the full game ahead of launch.

 

Ziet er naar uit dat er geen early access is voor de PS4...

 

Je kunt altijd nog de disc versie halen en deze spelen, tenzij je niet aan land kan komen en niets kunt kopen. Waar ga je heen varen?

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 7 (480 Weergaven)

Alle reacties

Re: Vanaf wanneer kan FIFA 19 gepre-load worden?

EA SPORTS FC Team

Hey @Janosaurier,

 

Natuurlijk heb ik een antwoord voor je, hier wat info direct van de FIFA 19 website.

 

https://www.easports.com/fifa/news/2018/fifa-19-release-date

 

Play FIFA 19 from September 20 with Play First Trials (available on EA Access on Xbox One and Origin Access Basic on PC) and save 10% if you decide to buy the full game. PC players can upgrade to Origin Access Premier to get unlimited access to the full game ahead of launch.

 

Ziet er naar uit dat er geen early access is voor de PS4...

 

Je kunt altijd nog de disc versie halen en deze spelen, tenzij je niet aan land kan komen en niets kunt kopen. Waar ga je heen varen?

Jason.png
Bericht 2 van 7 (481 Weergaven)

Re: Vanaf wanneer kan FIFA 19 gepre-load worden?

★★★★★ Apprentice

Ik ga overal en nergens heen maar ik weet wel dat ik na 3 weken heel even in een haven vlak bij me huis kom dus dan moet ik even hulp inschakelen dat iemand FIFA 19 komt bezorgen.

Bericht 3 van 7 (475 Weergaven)

Re: Vanaf wanneer kan FIFA 19 gepre-load worden?

★★★★★ Apprentice

@EA_Jason ik zag vandaag dat als je FIFA 19 voor de Nintendo switch haalt dat je dan meteen kan downloaden en op de 28ste per direct kan spelen kan jij mij misschien  vertellen of het ook zo voor de PlayStation gaat?

Bericht 4 van 7 (439 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vanaf wanneer kan FIFA 19 gepre-load worden?

EA SPORTS FC Team

Dat klopt, hetzelfde is er voor de Xbox en PC.

 

Ik zal even navragen of deze pre-load mogelijkheid er ook is voor de PS4, maar dan komt het tweede probleem...

 

Ik weet namelijk niet of het mogelijk is om het spel op te starten zonder actieve internetverbinding (misschien moet je een bepaalde toestemming krijgen van de PlayStation Store)

 

Dit moet ik allemaal even uitzoeken.

Jason.png
Bericht 5 van 7 (432 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vanaf wanneer kan FIFA 19 gepre-load worden?

EA SPORTS FC Team

Ik ben het nog even nagevraagd en zelfs als er een pre-load is op de PlayStation, kan je waarschijnlijk niet het spel spelen zonder internetverbinding.

 

Dit komt omdat anders iedereen het spel kan preloaden, de datum aan kan passen op de PlayStation en direct kan spelen. De enige manier om te spelen zal waarschijnlijk met een fysieke kopie zijn van het spel op disc.

 

Zelfs met een pre-order kan je het spel pas vanaf de 25e ophalen, wat net een paar dagen te laat is.

Jason.png
Bericht 6 van 7 (425 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vanaf wanneer kan FIFA 19 gepre-load worden?

EA SPORTS FC Team

Hey @Janosaurier,

 

Ik ben nou wel benieuwd of je uiteindelijk toch FIFA 19 hebt kunnen spelen op het schip en hoe je het gedaan hebt.

 

Zo ja, hoe bevalt FIFA 19?

Jason.png
Bericht 7 van 7 (383 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help