Update:wat is er veranderd

door Sooph1988
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Update:wat is er veranderd

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Sinds de uitgebreide update van deze week lijkt er veel te zijn veranderd wat ik nergens terug heb kunnen lezen. 

- waar is de normale dagelijkse takenlijst? In de aankondiging stond volgens mij; voor als je klaar bent met je dagelijkse taken, is er nu de lama expres? 

- waar zijn de speciale evenementen? 

- eerst kon je per dag 2 modejuwelen verdienen door stickers uit te delen als onderdeel van de takenlijst. Dat lijkt nu weg. Hoe kan je nu modejuwelen verdienen, of ben je nu verplicht die te kopen... Zipped lips

 

Want met die lama’s kan ik niet naar izzys mode boutique... 

 

- verder valt het me opdat er nog nooit een Sim bij mij is ingetrokken, ook al verzoek ik het wel, en is er dan ruimte in mijn huis. Hoe kan dat? 

groetjessss

Bericht 1 van 2 (231 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Update:wat is er veranderd

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hoi @Sooph1988,

 

We hebben op het forum van De Sims een update geplaatst met alle aanpassingen die we gemaakt hebben:

 

https://forums.thesims.com/en_US/discussion/946997/the-sims-mobile-update-august-21st-2018-patch-not...

 

Je kunt nog steeds de modejuwelen verdienen door de wekelijkse sticker events te doen, maar de dagelijkse taken zijn er niet meer om deze gems te verdienen. In plaats daar van kan je extra gems verdienen mer feestjes Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (219 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help