Re: Twitch prime pack 2

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Twitch prime pack 2

★★★★★ Apprentice

Das wel heel erg laat he ?

2 weken later komt fifa 20 uit en vrees dat fifa19 op de plank komt te liggen, zou echt zuur zijn als je dan een messi of ronaldo krijgt he🥴🥴🥴

Maar waarom in Juli ermee beginnen en dan pas in september uitdelen? Is het niet gemakkelijker om zodra iemand zijn 15 dagen volheeft dat hij dan zijn pack krijgt??

Het is maar een idee hoor

Bericht 21 van 29 (604 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Twitch prime pack 2

EA SPORTS FC Team

Dat zou inderdaad wat beter zijn, maar zo werkt het helaas niet.

 

Op die datum wordt er gekeken wie er in die periode 15 dagen ingelogd heeft waarna de packs worden verzonden. Een compleet nieuw systeem maken en testen voor een aantal weken voor FIFA 20 uitkomt was denk ik niet haalbaar. 

Jason.png
Bericht 22 van 29 (599 Weergaven)

Re: Twitch prime pack 2

★★★★★ Apprentice

Nou idd de speler is binnen maar wat een teleurstelling wederom.

Voor je gedane moeite en iedere dag spelen krijg je : Lazzari 87 rated 20 k waard maarja dat boeit niet want hij is niet verhandelbaar.

Helaas kun je de speler nog geeneens kwijt in een sbc want die komen er niet meer...

Dan de wekelijkse opdrachten en team of the week, week 44, ik weet niet hoeveel pakketjes dat ik geopend heb maar noppes nada nul allemaal gewone zeldzame of zelfs gewone gouden spelers, en dan ook nog eens 85 die de hoogste is.... gewoon in en in triest.

En tuurlijk ik weet dat het spel ten einde loopt maar jullie hadden eruit kunnen gaan met een klapper, gemiste kans vind ik.

Maar goed dan een andere vraag ik heb een pre-order gedaan voor fifa 20 ultimate . Waar ik eerst een melding kreeg( aftellende klok) hoelang het nog duurde voordat je het spel kon spelen, zie ik nu niks meer.

Ik neem aan dat mijn pre- order wel nog bekent is bij jullie omdat ik deze ruim voor 5 aug gedaan had ivm de extras die je zou krijgen..

Of hebben jullie de klok weggehaald??

Bericht 23 van 29 (564 Weergaven)

Re: Twitch prime pack 2

EA SPORTS FC Team
@Mad-Taz533 Waar speel je op?
Jason.png
Bericht 24 van 29 (554 Weergaven)

Re: Twitch prime pack 2

★★★★★ Apprentice

Ik speel op ps4

Bericht 25 van 29 (552 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Twitch prime pack 2

EA SPORTS FC Team

De countdown op de PlayStation Store wordt gedaan door PlayStation zelf, misschien dat je het aan hun kunt vragen?

 

Over de pre-order, dat gaat ook allemaal via PlayStation. 

Jason.png
Bericht 26 van 29 (541 Weergaven)

Re: Twitch prime pack 2

★★★★★ Apprentice

Blijft natuurlijk wel de waanzinnig lage kaarten wat er in de pakketjes zitten en geen totw spelers zeker niet van afgelopen weken.

en waarom geen sbc’s meer?? Heb de club volstaan met allemaal onverhandelbare spelers die je in de pakketjes krijgt waar je echt verder helemaal niets mee kunt😢😢

Bericht 27 van 29 (529 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Twitch prime pack 2

EA SPORTS FC Team

Over wat er in de packs zit, soms heb je geluk en soms niet. Jij hebt blijkbaar al een tijdje geen geluk Frown De kansen staan ook bij de packs vermeld in de store, dat geeft je een beetje een idee van wat je kunt verwachten.

 

Mochten ze niet rendabel zijn, kan je altijd nog coins krijgen door veel met de transfermarkt te doen (goedkoop kopen en duur verkopen etc.) en de SBC's doen.

 

Waarom er geen nieuwe SBC's zijn, durf ik niet te zeggen. Maar het kan ermee te maken hebben dat FIFA 20 er binnenkort aankomt.

Jason.png
Bericht 28 van 29 (525 Weergaven)

Re: Twitch prime pack 2

★★★★★ Apprentice

Er valt helaas niets meer te halen op de transfermarkt want je raakt ze of niet meer kwijt of ze zijn gewoon niet te betalen.

Er is geen regelmaat meer tussen kaarten van 85/86 voor 700 coins en sommige gewoon 30 / 40 k aan coins 

Bericht 29 van 29 (518 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help