Transfermarkt ban fifa 20

door ibomba696
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Transfermarkt ban fifa 20

★★ Novice
@EA_Jason Dat ik te druk bezig ben geweest. Is er eventueel een risico op een permanente ban, ingeval je meerdere keren 24u moet wachten?
Bericht 11 van 28 (885 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfermarkt ban fifa 20

EA SPORTS FC Team
@OtoutoR Zolang je de regels niet overtreedt, denk ik niet dat dat het geval zal zijn. Ik ben nog niet eerder tegengekomen dat mensen die legitiem spelen hier permanente bans voor hebben gekregen.
Jason.png
Bericht 12 van 28 (880 Weergaven)

Re: Transfermarkt ban fifa 20

★★★ Newbie
@EA_Jason ik heb een ban omdat ik coins heb geswitcht van account tot account hoelang duurt die van
Bericht 13 van 28 (803 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfermarkt ban fifa 20

EA SPORTS FC Team
@Houdlotus Dat zal in de mail staan die je hebt gekregen.

Wanneer erbij staat dat deze ban permanent is, dan is deze voor altijd. Voor andere sancties zal erbij staan hoe lang het gaat duren Standard smile
Jason.png
Bericht 14 van 28 (795 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfermarkt ban fifa 20

★★★ Newbie

@EA_Jasonik heb geen mail oid. gehad met een ban, maar kan ingame geen spelers kopen/bieden. Op de webapp werkt dit wel gewoon. Wat houdt dit dan in? Wilde gewoon veel van die SBC's voltooien en bood daarom op veel spelers... Snap eerlijk gezegd niet dat je hiervoor een ban krijgt, is toch gewoon een manier van traden? 

Bericht 15 van 28 (781 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfermarkt ban fifa 20

EA SPORTS FC Team
@iqzm Misschien dat je iets te actief was, laat het weten wanneer het na 24u nog niet werkt.
Jason.png
Bericht 16 van 28 (775 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfermarkt ban fifa 20

★ Novice
@ibomba696 jeetje bizar ik deed niet anders dan packs kopen, spellers verkopen en betere spelers kopen, zo een goede spelers ben ik niet , dus om betere spelers te krijgen moet ik dat wel doen, is dat verboden dan?
want ze hebben mij ook permanent gebanned, wat gebeurd er met mij spelers dan? die heb ik niet terug gekregen wel bizar dit kost mij 10k per jaar.
Bericht 17 van 28 (688 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfermarkt ban fifa 20

EA SPORTS FC Team

@afcabarca1 Neem in dat geval dan contact op met ons ToS team en leg daar uit wat je allemaal gedaan hebt, zorg ervoor dat je zo veel mogelijk informatie levert. 

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

Jason.png
Bericht 18 van 28 (681 Weergaven)

Re: Transfermarkt ban fifa 20

★★★ Newbie

Klopt dit dan dat je op z'n minst 40matchen in fut moet spelen om terug toegang te krijgen? 

Bericht 19 van 28 (607 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfermarkt ban fifa 20

★★★★★ Apprentice
@EA_Jason wat zijn nou eingelijk de regels mtt tot het bieden van spelers . Her en der lees je over spelers die gebanned worden.en als reactie lees ik dan vaak misschien ben je te actief geweest? Maar wat word daar onder verstaan. Spelers bieden en verkopen is toch gewoon handelen ? Maar wat mag nou wel en wat niet daar is nergens wat over te vinden groetjes
Bericht 20 van 28 (590 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help