Te vroege reactie tegenstander

door Ferrymart
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Te vroege reactie tegenstander

[ Bewerkt ]
★ Guide

Waarom reageert de AL niet op wat ik doe maar op wat ik indruk. Regelmatig wordt er al een schot geblokt tegelijk als ik schiet. Je moet wel een supersnelle reactie hebben om zo snel te reageren.

en op het moment dat ik knopje voor een tackel indruk speelt de Als de bal over. Dit kan een keer gebeuren maar niet altijd. Als moet reageren op wat ik doe en niet op wat ik indruk.

Bericht 1 van 6 (476 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Te vroege reactie tegenstander

★ Guide

EA_Neil, weet jij waarom?

Bericht 2 van 6 (444 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Passes verkeerde kant op

★ Guide

Hoe is het mogelijk dat mijn spelers totaal de andere kant op spelen dan waar ik heen stuur. Dit gaat echt nergens over. En die bal komt altijd precies in de voeten van de tegenstander terecht.

vooral in sb is dit heel erg. 

spel is echt niet speelbaar meer

Bericht 3 van 6 (437 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Passes verkeerde kant op

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

omdat EA willens en wetens er niets aan doet en schuilt achter regels.

 

Koop het al niet meer, kreeg deze fifa, 0 euro gaat erin.

 

Ze doen er ook niets aan.

 

Dit is al jaren het geval.

 

Kijk alleen al naar een scheids.

 

Contante slidings van achteren, in penalty gebied, er buiten.. niets gebeurt er want hij speelt de bal keer op keer.

 

Er zitten zoveel fouten in dat het niet op te noemen is zonder dat het schuim op mn mond staat.

 

Met plezier een spel spelen.

 

(Aangepast door EA_Neil. Bedankt voor de feedback maar houd het netjes)

Bericht 4 van 6 (429 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Passes verkeerde kant op

★ Guide

EA_Neil, je past de text weer aan maar je komt niet met een duidelijk antwoord. 

lijkt me toch een simpele vraag. 

Bericht 5 van 6 (402 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Passes verkeerde kant op

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@Ferrymart ,

 

Ik heb je hier een berichtje over gegeven in de andere discussie met een gelijkwaardig onderwerp. Ik zie dat je gefrustreerd bent over een aspect van het spel en/of het niet eens bent met hoe de gameplay werkt.

 

Wij hier op Answers HQ werken niet direct aan het spel dus vandaar dat je ons in het algemeen niet ziet reageren op discussies die gaan over feedback op het spel. De discussies worden vaak wel gelezen en feedback sturen we graag door ook al zie je niet altijd een reactie verschijnen. 

Ik hoop dat dit wat duidelijkheid schept. 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 6 van 6 (395 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help