Re: Spelers worden langzaam

door Ferrymart
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Spelers worden langzaam

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Ik speel weekend league 1ste wedstrijd . Mijn team algemeen 87. tegenstander 83. ik sta voor de rust met 2-0 voor , na de rust zie ik mijn team langzamer worden . de tegenstander kan mijn snelste spelers voorbijlopen en scoren. Ik pauzeer het spel en kijk naar de fitheid van mijn team tot mijn verbazing staat de fitheid balk van bijna alle spelers in het zwart . Dat is de reden dat mijn spelers zo langzaam zijn als dat geen spelbederf dan weet ik het ook niet . En dan beweren dat er geen scripting is , Belachelijk gewoon jullie moeten je diep schamen dat jullie je hieraan schuldig maken. Bedankt EA voor bederven van mijn spelplezier en plaats maken voor frustraties. Dit is al een tijdje bezig nu ben het zat vandaar deze reactie.

 

Aangepast door EA_Neil. Titel aangepast zodat deze beter past bij het onderwerp. 

Bericht 1 van 4 (488 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: f

★★★★★ Novice
@Nam_Roni heb je mss je team tactics op constant druk zetten staan? dat kan de reden zijn,best is gebalanceerd of druk zetten na fout van de tegenstander,dan verbruiken je spelers minder energie en blijft hun stamina langer op een deftig niveau.
Bericht 2 van 4 (472 Weergaven)

Re: Spelers worden langzaam

Community Manager (retired)

Hey @Nam_Roni ,

 

Ik heb het onderwerp verplaatst naar Fifa 21 omdat ik denk dat dit niet meer over Fifa 19 gaat?

 

Ik zou inderdaad even kijken naar de tips van @Illdrag0 want hij maakt een goed punt. Ik merk dit vaak zelf ook en dit is vaak de boosdoener. 

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 4 (451 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers worden langzaam

★ Guide

Er is wel degelijk sprake van scripting. Mijn net ingebrachte goude aanvaller met snelheid 93 wordt er helemaal uitgelopen door een bronze verdediger met snelheid 59 die er al 80 minuten in staat. 

Bericht 4 van 4 (403 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help