Someone got into my account and transferred all my coins. Got transfer banned ..

door matiboy69
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Someone got into my account and transferred all my coins. Got transfer banned ..

★★ Novice

So, 

3 dagen geleden zag ik dat mijn wachtwoord van mijn ea account werd veranderd. Ik had dit niet zelf gedaan en veranderde het direct terug. 

Natuurlijk was mijn account helemaal leeggehaald en waren al mijn spelers en munten weg. 

2 dagen na dit voorval krijg ik een mail dat ik toegang tot de transfermarkt ben verloren omdat ik aan coins verkopen heb gedaan. 

Ik vind dit mega erg en ga er kapot van. Dus omdat mensen mijn account stelen en mijn oplichten wordt ik verbannen van het spel nog te kunnen spelen ? 

Zijn er dan echt geen mensen bij EA die naar mij luisteren en menselijk zijn ? Ik krijg zelfs niet eens de kans om de waarheid aan hun te vertellen omdat ze alleen maar oordelen op het feit dat er coins zijn overgezet via mijn account. Moesten mensen dit lezen. Alstublieft help me want ik ben zo hopeloos als het maar mogelijk is. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Mathias Velarde ...

 

Bericht 1 van 7 (290 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Someone got into my account and transferred all my coins. Got transfer banne

EA SPORTS FC Team

Hey @matiboy69,

 

Als er iemand ander op jouw account zit en vreemde dingen doet, is dat iets wat onze helpdesk na kan kijken en advies over kan geven. Ik kan het helaas niet voor je doen aangezien we geen privacygevoelige informatie kunnen delen op het forum.

 

Bel ze dus even op en hopelijk komt alles weer in orde Standard smile

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 7 (280 Weergaven)

Alle reacties

Re: Someone got into my account and transferred all my coins. Got transfer banne

EA SPORTS FC Team

Hey @matiboy69,

 

Als er iemand ander op jouw account zit en vreemde dingen doet, is dat iets wat onze helpdesk na kan kijken en advies over kan geven. Ik kan het helaas niet voor je doen aangezien we geen privacygevoelige informatie kunnen delen op het forum.

 

Bel ze dus even op en hopelijk komt alles weer in orde Standard smile

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 7 (281 Weergaven)

Re: Someone got into my account and transferred all my coins. Got transfer banne

★★ Novice
Beste,
Ik heb ze gebeld en ze gaan een kijkje nemen. Toch dank !
Bericht 3 van 7 (277 Weergaven)

Re: Someone got into my account and transferred all my coins. Got transfer banne

EA SPORTS FC Team

Gelukkig maar, laat even weten hoe het afloopt Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 7 (268 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Someone got into my account and transferred all my coins. Got transfer banne

★★ Novice
Beste schandalig is het. Nu krijg ik een mail dat ze zogezegd een ‘juiste’ beslissing hebben genomen. Al mijn tijd en moeite voor een nieuw team op te bouwen voor niks !!!
Bericht 5 van 7 (258 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Someone got into my account and transferred all my coins. Got transfer banne

★★ Novice
En mij niet eens de kans geven om het echte verhaal te vertellen aan de personen die beslissen over de sanctie... Ik vind dit een zeer slechte promotie voor deze organisatie en ik ben niet de eerste die niet tevreden is.
Bericht 6 van 7 (253 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Someone got into my account and transferred all my coins. Got transfer banne

EA SPORTS FC Team

Je kunt altijd nog zelf jouw versie geven van wat er gebeurd is door middel van dit webforumulier in te vullen:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

Jason.png
Bericht 7 van 7 (247 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help