Slechte inhoud packs

door ijsjeeeNDB
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Slechte inhoud packs

★★★ Newbie
Hallo ea ik heb in de laatste 2 weken van december ongeveer voor €500 aan FIFA punten gekocht het trieste hieraan is dat ik maar 2 spelers van waarderen gekregen een gabriel jesus en Harry Kane lijkt mij erg krom voor dat bedrag hoop dat jullie iets voor mij kunnen betekenen
Bericht 1 van 4 (171 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slechte inhoud packs

EA SPORTS FC Team

Hallo @ijsjeeeNDB,

 

Packs in FIFA kunnen soms geweldige spelers geven en andere keren alleen maar middelmatige spelers. 

 

Welke spelers je uit een pack krijg is compleet willekeurig en hoewel ik het erg vervelend vind dat je veel geld aan packs hebt uitgegeven, kan ik hier niets aan veranderen. 

 

Mijn pack luck is ook niet het beste, de beste speler die ik tot nu toe uit een pack heb gehaald is een PTG speler van 40k. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (164 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slechte inhoud packs

★★★ Newbie
Jaa dat geloof ik maar heb dit gezeik al sinds FIFA 15 meerdere accountant gemaakt clubverwijderd meerdere keren het is elke keer weer erg jammer dat trouwe fut liefhebbers dit terug krijgen !!
Bericht 3 van 4 (159 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Slechte inhoud packs

EA SPORTS FC Team

Misschien is het handiger om te gaan traden op de transfermarkt en SBC's te gaan doen, doelstellingen te voltooien etc. om zo coins te vergaren zodat je de exacte spelers kunt kopen die je nodig hebt.

 

Ik ga binnenkort opnieuw beginnen met een nieuw account en proberen zo de coins te verdienen die ik nodig heb voor mijn team.

Jason.png
Bericht 4 van 4 (156 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help