Re: Sims 4 fullscreen probleem

door fleurbokittycool
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 fullscreen probleem

★★★ Newbie
  • Ik heb een probleempje met de Sims 4. 
    Ik had de cheat ‘fullscreen’ ingevuld en eerst had ik allemaal problemen maar dat heb ik uiteindelijk kunnen oplossen. Maar alle dingen dat beneden en boven staan zoals: het pauze balkje, mijn doel, mijn vaardigheden, mijn bouwmodus-knop enz enz is allemaal heel klein geworden en ik heb geen flauw idee hoeder ik dit moet oplossen...
Bericht 1 van 6 (820 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 fullscreen probleem

Champion
@fleurbokittycool Als je de Sims start en op de drie puntjes rechts bovenin klikt, krijg je het instellingen menu. Klik je dan op spel opties dan zie je helemaal links onderin de mogelijkheid om de toegankelijkheid van het spel in te stellen. Als je daar op klikt zie je rechts een schuif maar ook de mogelijkheid om de toegankelijkheid te resetten. Als je daarop klikt kan je de instellingen terugbrengen.

Helemaal onderin heb je links ook nog de mogelijkheid om alle instellingen terug te zetten naar de beginstandaard (standaard instellingen) in het uiterste geval klik je daarop.
Houd er rekening mee dat je dan wel alle overige instellingen weer opnieuw naar je eigen inzicht en smaak moet inrichten.
Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 6 (799 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 fullscreen probleem

★★★★★ Expert
Als je De Sims 4 normaal opstart en nou geen cheatcodes gebruikt, @fleurbokittycool?

Mogelijk start je De Sims 4 in de venstermodus. Staan er soms opties aangevinkt waardoor De Sims 4 anders start? Is het veld "Argumenten opdrachtregel" op het tabblad "Geavanceerde Startopties", bij de "Speleigenschappen" wel leeg?

Heb je in Windows bepaalde instellingen gewijzigd, zoals de omgekeerde stand van het beeldscherm? Misschien zelf je beeldscherm omgedraaid?

Start je soms De Sims 4 in de laptopmodus?

Als je dit nog niet hebt gedaan, verwijder ook alle aangepaste inhoud, ga dan De Sims 4 repareren en bijwerken via de Origin cliënt.

Systeemeisen voor De Sims 4 vind je hier: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Bij problemen vermeld je DxDiag informatie bij je reactie: https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/ Wel opslaan als een tekstbestand en als een bijlage toevoegen.

Omdat dit onderwerp meer te maken heeft met een technisch probleem, zal deze beter hier thuishoren: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl


Groetjes.
Bericht 2 van 6 (811 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 fullscreen probleem

Champion
@fleurbokittycool Als je de Sims start en op de drie puntjes rechts bovenin klikt, krijg je het instellingen menu. Klik je dan op spel opties dan zie je helemaal links onderin de mogelijkheid om de toegankelijkheid van het spel in te stellen. Als je daar op klikt zie je rechts een schuif maar ook de mogelijkheid om de toegankelijkheid te resetten. Als je daarop klikt kan je de instellingen terugbrengen.

Helemaal onderin heb je links ook nog de mogelijkheid om alle instellingen terug te zetten naar de beginstandaard (standaard instellingen) in het uiterste geval klik je daarop.
Houd er rekening mee dat je dan wel alle overige instellingen weer opnieuw naar je eigen inzicht en smaak moet inrichten.
Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 6 (800 Weergaven)

Re: Sims 4 fullscreen probleem

★★★ Newbie
@Trismagistos Dankuwellll jullie hebben echt mijn leven gered want het was zo klein dat ik het bijna niet meer kon lezen 😅 dankuwel Wink
Bericht 4 van 6 (792 Weergaven)

Re: Sims 4 fullscreen probleem

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Dankuwel dankuwel Wink
Bericht 5 van 6 (791 Weergaven)

Re: Sims 4 fullscreen probleem

★★★★★ Expert
Fijn dat we konden helpen, @fleurbokittycool.
Bericht 6 van 6 (778 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help