Sims 4, batuu

door justannelien
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4, batuu

★★ Novice

Halloo

 

Een aantal dagen geleden heb ik de uitbereiding van batuu gekocht.

Mijn sims kunnen er echter niet naartoe.

Telkens deze op vakantie willen gaan naar batuu, komt er een wit scherm en deze blijft ook.

 

Hoe kan ik dit oplossen? Ik wil dit nu al zo lang spelen.

Bericht 1 van 3 (861 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4, batuu

Champion
@justannelien Als je computer voldoet aan de aanbevolen systeemeisen voor de Sims 4 en je ook met modificaties speelt dan is het sowieso verstandig om een update voor je aangepaste inhoud op te halen.

Zorg er dus hoe dan ook voor dat je computer voldoet aan de aanbevolen systeemeisen. Is dat niet het geval dan zal je 'Journey to Batuu' niet kunnen spelen en ook de uitbreidingspakketten die zijn uitgebracht na oktober 2019 niet. In dat geval zal je de Legacy Editie moeten gebruiken.

Als je computer wel voldoet aan de aanbevolen systeemeisen en je hebt voor al je modificaties en aangepaste inhoud updates gehaald maar, het probleem blijft bestaan. Dan zal je meer moeten doen.

Echt ervaren Simmers adviseren meestal om het bestand: 'Localthumbcache.package' te verwijderen uit de map: *\Documents\Electronic Arts\De Sims 4.
Als je daarna opnieuw wilt spelen maakt De Sims 4 zelf een nieuw. 'schoon' bestand aan dat is ontdaan van resten van je modificaties.
Test je of je spel het goed doet. Zo niet dan zal je al je modificaties moeten testen.

Op het Sims Forum heeft SimLibby daar een goede handleiding voor geschreven: https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/comment/12393993#Comment_12393993
Hopelijk heb je er wat aan.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (843 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4, batuu

★★★★★ Expert
Ontdoe je spel van aangepaste inhoud en aansluitend de basisstappen gaan doen (waaronder De Sims 4 repareren), @justannelien.
Controleer of je computer voldoet aan de systeemeisen van deze uitbreiding: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/addon/the-sims-4-star-wars-journey-to-bat...
Zorg ook dat je alle overige en onnodige software helemaal zijn afgesloten.
Bij problemen, je DxDiag informatie bij je reactie vermelden: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/ Wel opgeslagen in een tekstbestand.


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (855 Weergaven)

Re: Sims 4, batuu

Champion
@justannelien Als je computer voldoet aan de aanbevolen systeemeisen voor de Sims 4 en je ook met modificaties speelt dan is het sowieso verstandig om een update voor je aangepaste inhoud op te halen.

Zorg er dus hoe dan ook voor dat je computer voldoet aan de aanbevolen systeemeisen. Is dat niet het geval dan zal je 'Journey to Batuu' niet kunnen spelen en ook de uitbreidingspakketten die zijn uitgebracht na oktober 2019 niet. In dat geval zal je de Legacy Editie moeten gebruiken.

Als je computer wel voldoet aan de aanbevolen systeemeisen en je hebt voor al je modificaties en aangepaste inhoud updates gehaald maar, het probleem blijft bestaan. Dan zal je meer moeten doen.

Echt ervaren Simmers adviseren meestal om het bestand: 'Localthumbcache.package' te verwijderen uit de map: *\Documents\Electronic Arts\De Sims 4.
Als je daarna opnieuw wilt spelen maakt De Sims 4 zelf een nieuw. 'schoon' bestand aan dat is ontdaan van resten van je modificaties.
Test je of je spel het goed doet. Zo niet dan zal je al je modificaties moeten testen.

Op het Sims Forum heeft SimLibby daar een goede handleiding voor geschreven: https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/comment/12393993#Comment_12393993
Hopelijk heb je er wat aan.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (844 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help