Re: Servers

door egoman001
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Servers

★★★★★ Apprentice

Nu ik zelf niet kan spelen, ben ik maar aan het kijken hoe streamers spelen en ik denk dat EA de servers zijn vergeten op te zetten. Zoveel Button delay.. & dit was vorig jaar ook al, misschien in plaats van een nieuw spelers menu te maken moeten jullie maar eens zien voor nieuwe servers? Ik ben al bang voor vrijdag wanneer iedereen de game heeft, 1 pass geven & ondertussen naar de WC gaan, iets halen om te eten, terug naar u console gaan om dan te zien dat de speler nog altijd niet heeft geschoten..

Bericht 1 van 9 (353 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Servers

EA SPORTS FC Team

Hey @egoman001,

 

Nu is dat wel heel erg overdreven Wink

 

Op het forum zien we bijna geen rapporten over speed-up lag en button delay. Misschien is het een idee om te wachten met jouw mening totdat je het spel zelf kunt spelen.

Jason.png
Bericht 2 van 9 (327 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Servers

★★★★★ Apprentice
@EA_Jason Overdreven? Ik denk da gij Fifa19 niet hebt gespeeld. En ik kijk niet naar "clickbait" youtubers, ik kijk naar Pro spelers zoals Tekkz & Gorilla en zij zeggen hetzelfde.
Bericht 3 van 9 (315 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Servers

★★★★★ Apprentice
@EA_Jason Oh look what just happened.. De servers kunnen het al niet aan en het is nog niet eens vrijdag..
Bericht 4 van 9 (306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Servers

EA SPORTS FC Team
@egoman001 Wat een negativiteit, voor de rest wel alles goed?

Nog plannen voor het weekend?
Jason.png
Bericht 5 van 9 (271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Servers

★★★★★ Apprentice
@EA_Jason Ja, fifa spelen. En zorg dat de kerel die de menu's heeft gemaakt, dat die ontslagen wordt. Waarom als ik in mijn club kijk, staan mijn tradeable & untradeable door elkaar? Waarom iets veranderen dat niet nodig was?
Bericht 6 van 9 (265 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Servers

EA SPORTS FC Team
@egoman001 Het is vrijdag, drink een koude versnapering, zorg voor wat snacks, adem in en uit en speel wat FIFA :D

De tradeable en untradeable zitten door elkaar heen, het is niet het einde van de wereld, maar ik zal jouw feedback doorgeven.
Jason.png
Bericht 7 van 9 (259 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Servers

★ Apprentice

Over sommige dingen heeft egoman wel gelijk , 

maar waarom blijven reageren op deze negativiteit..

 

er zijn veel goede dingen ook anders zouden zoveel mensen het niet kopen en zou het zo druk niet zijn hier..

alle eerste versies bevatten fouten , zolang het maar opgelost geraakt... ik zie hier toch heel veel beantwoorde vragen

, en de topics die dan wel vanboven staan door te beantwoorden lees ik veel dingen die er niet toe doen ,

ik weet het ik ga zelf in de fout nu , 

maar ego is niet het belangrijkste in tleven , moesten veel mensen hun ego, grootdoen, en andere mensen afbreken met negativiteit aan de kant eens kunnen zetten zo nu en dan zou de wereld al ietsje beter zijn ! 

 

Vriendelijke groeten 

Bericht 8 van 9 (248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Servers

★★★★★ Apprentice
@EA_Jason een koude versnapering, snacks & de 40 hour charity stream kijken van Nick28t
Bericht 9 van 9 (240 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help