Re: Sbc albirex niigata

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sbc albirex niigata

★★★ Newbie
I Am not able to finish the Japanese Sbc!
The problem is in team albirex niigata: the following players or not listed: morita (65 gk),Tomiyama (64 st), yamazaki (64 st), galhardo (70 st)

Please do something about this problem so i can start my fifa 18 with hapi ess again instead of being upset and spending a lot of time searching with no results
Bericht 2 van 3 (406 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sbc albirex niigata

EA SPORTS FC Team

Hey @Gaujuni en welkom op het Nederlandstalige forum van Answers HQ! Standard smile

 

Ik vind het erg vervelend dat je de spelers niet kunt vinden op de transfermarkt. Het aanbod van de transfermarkt wordt bepaald door de spelers die ervoor kiezen om deze items online te zetten. Dit is iets waar wij geen invloed op hebben.

 

Sorry ongemak en ik hoop dat de items snel voor jou beschikbaar zijn op de transfermarkt!

 

 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (513 Weergaven)

Alle reacties

Lost money by players

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

I did all sbc's for cristiano but i can't complete because players extinct of transfered/posiituon change so i lost 160k

 

EDIT door EA_Jason: Topic samengevoegd @bolbiee

Bericht 1 van 3 (406 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sbc albirex niigata

EA SPORTS FC Team

Hey @Gaujuni en welkom op het Nederlandstalige forum van Answers HQ! Standard smile

 

Ik vind het erg vervelend dat je de spelers niet kunt vinden op de transfermarkt. Het aanbod van de transfermarkt wordt bepaald door de spelers die ervoor kiezen om deze items online te zetten. Dit is iets waar wij geen invloed op hebben.

 

Sorry ongemak en ik hoop dat de items snel voor jou beschikbaar zijn op de transfermarkt!

 

 

Jason.png
Bericht 3 van 3 (514 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help