Re: SQUAD BATTLES

door ghassing1410
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

SQUAD BATTLES

★★★ Newbie
Hallo,

In de week van 2 oktober tot 8 oktober was de Squad Battle week en daarin was ik ge-eindigd in Elite 3. Nu zou ik dan 1 mega pakket krijgen en een premium goud pakket stond aangegeven op zondag voordat het week seizoen afgelopen was. Nu keek ik vandaag maandag 9 oktober van wat ik heb gekregen... Krijg ik 1 goud pakket, 1 premium goud pakket en 1 premium jumbo pakket. Maar geen Mega pakket?? Nu zie ik dat deze week als je elite 3 haalt wel de packs haalt die ik kreeg alleen ik neem aan dat de beloningen die er vorige week stonden (het mega pakket) dat ik die hoor te krijgen en niet de beloningen van deze week....

Mvg,

Liam
Bericht 1 van 5 (387 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: SQUAD BATTLES

EA SPORTS FC Team

Hallo @Flexibly,

 

Het kan soms voorkomen dat de Squad Battles de verkeerde rank weergeven, we zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing.

 

De beloning die je hebt gekregen is de juiste beloning voor het niveau dat je hebt gehaald. Je bent dus lager geëindigd dan werd weergegeven in de Squad Battles.

 

Sorry voor het ongemak. 

Jason.png
Bericht 2 van 5 (375 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: SQUAD BATTLES

★★★ Newbie
Hallo Jason,

Ik ben afgelopen week in elite 3 geëindigd met squad battles maar ik heb geen beloning gekregen.
Geen munten en ook geen packs.
Wat zou hier de reden van kunnen zijn?

Mvg,

Gijs
Bericht 3 van 5 (332 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: SQUAD BATTLES

EA SPORTS FC Team

Hallo @ghassing1410,

 

Ik zie dat je alle beloningen hebt gekregen, kan je bevestigen dat alles in orde is?

Jason.png
Bericht 4 van 5 (325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: SQUAD BATTLES

★★★ Newbie
Ik heb ze inmiddels inderdaad ontvangen.
Bedankt voor moeite.
Bericht 5 van 5 (319 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help