SBC WAARDELOOS

door oechen71
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

SBC WAARDELOOS

★★★ Newbie

Ben mijn Beste spelers kwijt geraakt door de ruil wist niet dat dit zou gebeuren dit is zwaar klote voel me echt genaait. Dit mocht veel beter worden aangeven en voor gewaarschuwd 

Bericht 1 van 4 (159 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: SBC WAARDELOOS

EA SPORTS FC Team

Hey @oechen71,

 

Naar mijn weten wordt je een keer of 3 gewaarschuwd en staat er duidelijk bij dat je de spelers permanent kwijtraakt.

 

Op welke manier denk je dat we dit beter hadden kunnen aangeven?

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (146 Weergaven)

Alle reacties

Re: SBC WAARDELOOS

EA SPORTS FC Team

Hey @oechen71,

 

Naar mijn weten wordt je een keer of 3 gewaarschuwd en staat er duidelijk bij dat je de spelers permanent kwijtraakt.

 

Op welke manier denk je dat we dit beter hadden kunnen aangeven?

Jason.png
Bericht 2 van 4 (147 Weergaven)

Re: SBC WAARDELOOS

★ Guide

Mijn probleem is anders, ik doe een SBC van Hamsik, ik hoef alleen nog een spits en een RB. Nu doe ik Luuk de Jong 82 SP ( 6 teamgeest ) en Jeremy Mathieu 86 op RB ( 3 teamgeest. Dus de t3ambeoordeling komt op 85. En dat is ook vereist. 

 

Dan wissel ik deze 2 spelers om. Voor William Jose 85. En RB kolarov 84. Zelfde aantal teamgeest. Maar dan komt nu het probleem. De teambeoordelibg gaat naar 84. Lijkt me toch heel raar, want 85+84 is nog altijd 1 meer dan 82+86. 

Bericht 3 van 4 (139 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: SBC WAARDELOOS

EA SPORTS FC Team

Ik durf niet te zeggen hoe het exact berekend wordt @indopower56, maar volgens mij wordt niet exact het gemiddelde genomen.

 

Er is hier wel een artikel over te vinden op een andere website, maar hoe accuraat dat is durf ik niet te zeggen:

 

https://www.fifauteam.com/fifa-19-squad-rating-guide/

Jason.png
Bericht 4 van 4 (134 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help