SBC Competitie-/landenHybride vraag (heftig)

door WestLife2143
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: SBC Competitie-/landenHybride vraag (heftig)

★★★ Apprentice

Oh,

 

ik had deze berichten niet gezien

 

En zojuist een nieuwe SBC team neergezet want ik dacht dat met de huidige team niet ging werken maar ik moet dus rond 10 wedstrijden spelen?

 

Oh oke, dan ga ik dat even proberen voordat ik verder ga met de nieuwe 'heftige' team.

 

Bedankt

 

Ik wou de nieuwe foto posten en vragen of het waard is om de conceptspelers die ik neergezet heb te kopen in transfermarkt en de positie aanpassing te gebruiken maar eerst even meer wedstrijden spelen

 

ps ik deel de foto toch even, heb het toch al veranderd en printscreen van gemaakt...

Bericht 11 van 12 (254 Weergaven)

Re: SBC Competitie-/landenHybride vraag (heftig)

[ Bewerkt ]
★★★ Apprentice

Oh yes, ze zijn nu toch op 89 qua teamgeest!! :eahigh_file::eahigh_file:

Ik denk dat na 3 wedstrijden spelen genoeg is maar dan moet ik de selectie verwijderen en opnieuw toevoegen in de challenge

 

 

Nu kan ik verder met mijn leven..eh ik bedoel met de volgende challenge Tongue out

 

 

Edit: Woow, the megapakket die ik kreeg voor het voltooien van deze challenge gaf mij Pato!!

Bericht 12 van 12 (249 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help