Release dag of toch tijd, sims4 word misleid

door SaintJigg
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Release dag of toch tijd, sims4 word misleid

★ Novice

Is de release tijd van sims 4 word beroemd op de ps4 werkelijk pas ergens tegen 1900 uur Nederlandse tijd?

 

Waarom kun je het spel wel downloaden, release is vandaag, alles staat klaar en dat spel is gewoon niet te spelen?

 

Waarom EA? waarom?

Bericht 1 van 7 (661 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Release dag of toch tijd, sims4 word misleid

EA SPORTS FC Team

Het klopt dat we niet altijd tijden vrijgeven over wanneer spellen/uitbreidingen uitkomen, ik zie vaak dat ze rond 18:00 Engelse tijden (dus 19:00 NL tijd) gereleased worden. Het zou inderdaad beter zijn als we een exacte tijd door kunnen geven. 

 

Ik weet niet of dit ook het geval zijn in de toekomst, maar het is iets om rekening mee te houden Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 5 van 7 (648 Weergaven)

Alle reacties

Re: Release dag of toch tijd, sims4 word misleid

EA SPORTS FC Team

Hey @SaintJigg,

 

Mijn excuses voor de late reactie, vaak kan je een spel/uitbreiding preloaden voordat deze uitkomt. 

 

Kan je ondertussen wel Word Beroemd spelen op de PS4? De uitbreiding is gister uitgekomen en alles moet nu in orde zijn Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 7 (655 Weergaven)
0 Kudos

Re: Release dag of toch tijd, sims4 word misleid

★ Novice

Ja klopt. Hij stond al mooi klaar. Was speelbaar in de PSapp, Mijn vriendin zat er helemaal klaar voor. Ze had toevallig vrij. Bleek het spel dus pas om 19:00 

Bericht 3 van 7 (651 Weergaven)

Re: Release dag of toch tijd, sims4 word misleid

★ Novice

Ja klopt. Hij stond al mooi klaar. Was speelbaar in de PSapp, Mijn vriendin zat er helemaal klaar voor. Ze had toevallig vrij. Bleek het spel dus pas om 19:00 speelbaar. Beetje misleidend. Als het duidelijker was aangegeven, bijvoorbeeld release hem dan maar op de volgende dag... maar tuurlijk uiteindelijk duurde het maar 10 uurtjes dat ze hem alsnog kon spelen.

Bericht 4 van 7 (649 Weergaven)
0 Kudos

Re: Release dag of toch tijd, sims4 word misleid

EA SPORTS FC Team

Het klopt dat we niet altijd tijden vrijgeven over wanneer spellen/uitbreidingen uitkomen, ik zie vaak dat ze rond 18:00 Engelse tijden (dus 19:00 NL tijd) gereleased worden. Het zou inderdaad beter zijn als we een exacte tijd door kunnen geven. 

 

Ik weet niet of dit ook het geval zijn in de toekomst, maar het is iets om rekening mee te houden Standard smile

Jason.png
Bericht 5 van 7 (649 Weergaven)

Re: Release dag of toch tijd, sims4 word misleid

★ Novice

Hahaha ik zal er rekening mee houden!

Bericht 6 van 7 (645 Weergaven)

Re: Release dag of toch tijd, sims4 word misleid

EA SPORTS FC Team
Bericht 7 van 7 (642 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help