Re: Registratie fut champions

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Registratie fut champions

★★★ Newbie

Ik heb me gerigistreed voor fut champions deze week wil net gaan spelen staat er dat ik niet gerigistreerd ben en me punten staan er nog..... wat een domme * bug. Hele weekend verpest. Afgelopen week was het voor 1ste keer 2000 punten en wist ik niks can de registratie af dus toen was het ook verpest. * fifa hoe dom kan je zijn als je een nieuwe systeem erin zet geef dit dan duidelijk door zodat mensen zich optijd registreren of als ze de punten behalen dat ze er een melding van krijgen dat je zonder registratie niet kan spelen. Dankjewek voor het verpesten van 2 weekenden door jullie bugs en achterlijkheid. En dat je erna niet kan registreren zijn jullie zo dom dat je daar niks aan kunne veranderen terwijl zoveel mensen er last van hebben. Echt dom gwn beetje nadenken zou wel fijn zijn. Maar alleen aan geld kunnen jullie denken niet aan de spelers

Bericht 1 van 2 (207 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Registratie fut champions

EA SPORTS FC Team

Hey @ibosmacit724,

 

In het spel staat er duidelijk een timer aangegeven voor wanneer je jezelf moet registreren voor de Weekend League. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (199 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help