Puur ongeluk of fout in het spel? Ultimate team

door skullsmitchell
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Puur ongeluk of fout in het spel? Ultimate team

★ Novice

Goedenavond EA Sports,

 

Ik heb een vraag over jullie game.

Inmiddels heb ik er 300 euro doorheen gejaagd en speel ik wekelijks fut Champions en heb ik dit jaar nog geen enkele tradable walkout gepacked,

is dit serieus ongeluk of is er iets fout met mijn account?

 

Met vriendelijke groet,

 

Mitchell

 

Bericht 1 van 7 (350 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Puur ongeluk of fout in het spel? Ultimate team

EA SPORTS FC Team

De inhoud van de packs is willekeurig en de pack odds staan beschreven in de store. Je kunt de beste packs halen door hoog te eindigen in FUT Rival. WL en SB. Niet te vergeten de rewards van de SBC's.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 7 (316 Weergaven)

Alle reacties

Re: Puur ongeluk of fout in het spel? Ultimate team

★ Guide
Vraag ik mee ook af. Laten we over de EA instellingen van online maar niet hebben. Lijkt wel of er een zwarte lijst is
Bericht 2 van 7 (334 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Puur ongeluk of fout in het spel? Ultimate team

EA SPORTS FC Team

De inhoud van de packs is willekeurig en de pack odds staan beschreven in de store. Je kunt de beste packs halen door hoog te eindigen in FUT Rival. WL en SB. Niet te vergeten de rewards van de SBC's.

Jason.png
Bericht 3 van 7 (317 Weergaven)

Re: Puur ongeluk of fout in het spel? Ultimate team

[ Bewerkt ]
★ Novice

...

Bericht 4 van 7 (290 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Puur ongeluk of fout in het spel? Ultimate team

EA SPORTS FC Team

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, pak eens jouw oude wiskundeboek erbij (kansberekening - som en productregel) en bereken de kansen eens. 

Jason.png
Bericht 5 van 7 (271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Puur ongeluk of fout in het spel? Ultimate team

★ Guide

Net met de UCL SBC voor een 2 speler pakket, heb ij 100K aan spelers eruit gehaald, barzagli UCL, Miranda UCL en kimpembe UCL. Helaas kan ik ze niet verkopen, maar wel gekregen

Spoiler
 
Bericht 6 van 7 (266 Weergaven)

Re: Puur ongeluk of fout in het spel? Ultimate team

★★★ Apprentice
Ik zou maar gewoon stoppen met packs kopen, ik heb dat ook vaak gedaan in fifa 18 (door te spelen voor coins en promo/goud packs te kopen) en werd ik keer op keer teleurgesteld. Inmiddels ben ik daarmee gestopt en effectief op de transfermarkt spelers gaan kopen en verkopen.

En je hebt in de transfermarkt weleens een speler 85/86 rating die maar 20k kost. Beter 1 speler voor 20k dan 25k voor 12 spelers.

>>12 spelers samen kost 25k<<, misschien betekent dit ook dat er alleen maar gouden spelers van 2k waarde inzitten en eentje van 4k
Bericht 7 van 7 (254 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help