Proefversie te vroeg afgelopen

door ShooterJunk6
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Proefversie te vroeg afgelopen

★★★ Newbie

Hoi! Samen met een neef speelde ik de proefversie van BF5. Zijn samen begonnen, vandaag weer gestart. Hij had na gister 5 uur speeltijd over, ik minder dan een half !!! uur, terwijl we het samen gestart en gespeeld hebben. Heel vreemd, leg je een bedrag in voor Access om juist vroeg te spelen en dan gebeurd zoiets? Hoor graag van jullie!!

Bericht 1 van 3 (525 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Proefversie te vroeg afgelopen

EA SPORTS FC Team

Hey @ShooterJunk6,

 

Stond BFV misschien nog aan in de achtergrond? Als deze in de achtergrond nog aanstaat kan het zo zijn dat de timer gewoon doorloopt. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (514 Weergaven)

Alle reacties

Re: Proefversie te vroeg afgelopen

EA SPORTS FC Team

Hey @ShooterJunk6,

 

Stond BFV misschien nog aan in de achtergrond? Als deze in de achtergrond nog aanstaat kan het zo zijn dat de timer gewoon doorloopt. 

Jason.png
Bericht 2 van 3 (515 Weergaven)

Re: Proefversie te vroeg afgelopen

★★★ Newbie
Ha Jason,

Om nog even terug te komen op deze thread. Ik ben bekend met het concept van de 10u trial. Helaas was deze gewoon afgesloten wanneer ik het spel niet meer speelde. Ik zorgde er júist voor dat ik het spel afsloot omdat ik alleen maar 10 uur had. Jammer, desalniettemin. Echter heb ik de volledige BF5 game nu dus is het probleem “opgelost”.
Bericht 3 van 3 (490 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help