Re: Per ongeluk terugbetaling gedaan HELP

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Per ongeluk terugbetaling gedaan HELP

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Beste EA, 

 

Ik was tussen mijn ABN Amro bankieren app op mijn telefoon aan het kijken en ik zag dat er via PayPal een automatische betaling van €9,99 was afgeschreven enkele weken geleden. Aangezien ik vaker per ongeluk een abonnement vergeet af te sluiten heb ik op 'betaling terugboeken' geklikt. Daarna heb ik op mijn PayPal account gekeken en kwam ik er achter dat ik eenaeen weken geleden FIFA point had gekocht. Daarna liet ik het los omdat ik dacht dat de terugbetaling nooit zou doorkomen aangezien ik al de betaling had gemaakt.

 

Dit was een enorme domme fout aangezien ik vandaag erachter kom dat het geld weer terug is geboekt op mijn ABN Amro bankieren. Uiteraard wil ik dit geld weer terug geven aan EA voordat ik in de problemen kom aangezien dit een oprechte fout was. Kunnen jullie mij helpen? 

 

Met vriendelijke groet,

 

Tristan M

Bericht 1 van 5 (441 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Per ongeluk terugbetaling gedaan HELP

★★★ Novice

Bedankt voor de hulp. Ik heb gisteren op PayPal een email gekregen met de vraag of de terugbetaling een fout was of dat ik ermee door wilde gaan. Ik heb hierbij op fout geklikt en de 9,99 euro die ik terug had gekregen is weer overgemaakt naar EA. Ik hoop dat dit al voldoende is. 

 

Ik speel op Origin (PC).

 

Met vriendelijke groet,

 

Tristan

In thread bekijken

Bericht 4 van 5 (390 Weergaven)

Alle reacties

Re: Per ongeluk terugbetaling gedaan HELP

★★★ Novice

@EA_Jason kunt u alstublieft helpen? Ik weet absoluut niet wat ik nu kan doen

Bericht 2 van 5 (422 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Per ongeluk terugbetaling gedaan HELP

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Beste @ambified00,

 

Dat is inderdaad een lastige situatie en ik heb even rondgevraagd wat er te doen is.

 

Je kunt contact opnemen met PayPal om te vragen of het mogelijk is om dit ongedaan te laten maken en je kunt dit ook aankaarten bij onze helpdesk via:

 

https://help.ea.com/en/contact-us/

 

Ze kunnen in ieder geval een notitie op het account achterlaten om te laten zien dat je hierover contact hebt opgenomen. 

 

Als je hiervoor een sanctie hebt gekregen, dan kan je hiervoor contact opnemen met ons ToS team en uitleggen wat er gebeurd is en dat je dit hebt aangekaart op het forum:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

 

Zou je mij kunnen vertellen waar je op speelt?

Jason.png
Bericht 3 van 5 (401 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Per ongeluk terugbetaling gedaan HELP

★★★ Novice

Bedankt voor de hulp. Ik heb gisteren op PayPal een email gekregen met de vraag of de terugbetaling een fout was of dat ik ermee door wilde gaan. Ik heb hierbij op fout geklikt en de 9,99 euro die ik terug had gekregen is weer overgemaakt naar EA. Ik hoop dat dit al voldoende is. 

 

Ik speel op Origin (PC).

 

Met vriendelijke groet,

 

Tristan

Bericht 4 van 5 (391 Weergaven)

Re: Per ongeluk terugbetaling gedaan HELP

EA SPORTS FC Team

Kijk, gelukkig maar!

 

Refunden via PayPal kan voor lastige situaties zorgen dus het is in ieder geval goed dat ze dit goed in de gaten houden Standard smile

Jason.png
Bericht 5 van 5 (381 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help