Passen

door dimitribaas89
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Passen

[ Bewerkt ]
★ Guide

Hoe in godsnaam kan deze bal niet richting Alonso gaan maar in de voeten van de tegenstander?.

Waarna natuurlijk de tegenstander scoort he.

Maar ea hoe is dit mogelijk lijkt net alsof ik hier geen zeggen meer in heb.

Bericht 1 van 7 (296 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Passen

EA SPORTS FC Team

Misschien dat de pass niet krachtig genoeg was, niet precies genoeg en dat daarom de tegenstander kans heeft om de bal af te pakken. 

 

Aan de hand van een screenshot kan ik er weinig over zeggen om eerlijk te zijn. 

Jason.png
Bericht 2 van 7 (283 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Passen

★ Guide
De bal gaat naar voren toe, waar de 2 tegenstanders staan, terwijl ik duidelijk naar de back toe richt.
Dit is ongeveer een verschil van 90 graden dat gaat wel ver
Bericht 3 van 7 (279 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Passen

EA SPORTS FC Team

Zoals ik al zei, aan de hand van de screenshot kan ik er weinig over zeggen :/

Jason.png
Bericht 4 van 7 (274 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Passen

★★★★★ Novice

Qua gameplay is dit een van de slechtste fifa's ooit. Dit soort gekke capriolen maakt iedereen mee iedere pot. Wordt maar is lid van de FUT facebook pagina, je verbaast je iedere dag weer wat voor fratsen er tevoorschijn komen. 

Bericht 5 van 7 (266 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Passen

★ Guide
Ik weet er alles van.
Als ik alles moet uploaden ben ik langer bezig met dat dan het spelen van de game.
Maar @EA_Jason ik heb nog een screenshot van waar de bal heen gaat meer kan ik niet maken mijn geheugen is vol
Bericht 6 van 7 (264 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Passen

★ Guide
Ik heb er een tijd geen last van gehad, maar sinds woensdag van deze week, 10 april, gaan de passen weer een beetje raar. SB kan ik dan nog gelukkig winnen, maar Rivals is een heel ander verhaal. De tegenstander werd de hele tijd naar achter gedrukt door mij. Hij breekt 1 keer uit, CV die normaal altijd sterk zijn, deden niks en hij kon vrij op de keeper aflopen. 1-0. Ondertussen had hij 1 schot op doel, en ik had er 8. De volgende 2 kansen gingen er ook in van hem. Zulke rare voorspellende wedstrijden hou ik niet van. Dat is nou precies de reden dat ik heel weinig online speel. SB speel ik vaak op legendarisch of wereldklasse. Ik speel een beetje als Barcelona, veel tikken, maar het lijkt of EA meer van de diepe ballen is. Want elke keer een hoge bal is gevaarlijk. En dan word mijn cannavaro op snelheid er uit gelopen. Aan de andere kant word mij Douglas Costa met 99 snelheid er ook uitgelopen door bijvoorbeeld otamendi. Maar, word mij verteld, snelheid is geen issue. Ik had moeten weten dat ze maar de halve waarheid spraken. Het had dus moeten zijn: snelheid is geen issue, maar sommige spelers hebben we een -20 procent gegeven zodra ze in jou club komen.
Bericht 7 van 7 (252 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help