Re: Packs geglicht in World Cup

door Breentjes
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Packs geglicht in World Cup

★★★★ Novice

Ik heb een aantal packs geopend op de nieuwe World Cup mode en heb 3 icons weten te packen, maar het waren alle 3 de keren Laurent Blanc. De kans dat dat gebeurd is 0,02%, dus ik denk dat er misschien een fout in mijn spel zit waardoor ik alleen die icon kan packen. Klopt dat?

Bericht 1 van 3 (650 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Packs geglicht in World Cup

★★★ Novice

Hey Breentjes,

 

het is geen fout, maar erg ongelukkig om dezelfde icon te packen. ik heb voor bijna 1 miljoen aan packs gekocht en heb 1x ronaldinho gepackt en verder geen icon.

Ik heb hetzelfde met Iniesta, deze heb ik 6x gepacked, nu maar hopen op leuke ssu's waar je ze bij kan inwisselen.

 

Groet,

Ronald

 

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (700 Weergaven)

Alle reacties

Re: Packs geglicht in World Cup

★★★ Novice

Hey Breentjes,

 

het is geen fout, maar erg ongelukkig om dezelfde icon te packen. ik heb voor bijna 1 miljoen aan packs gekocht en heb 1x ronaldinho gepackt en verder geen icon.

Ik heb hetzelfde met Iniesta, deze heb ik 6x gepacked, nu maar hopen op leuke ssu's waar je ze bij kan inwisselen.

 

Groet,

Ronald

 

Bericht 2 van 3 (701 Weergaven)

Re: Packs geglicht in World Cup

★★★★ Novice

Ik hoop niet dat ze daar nog langer mee wachten want ik heb het gevoel alsof iedereen al weer stopt met de World Cup mode omdat het te lang duurt voor er nieuwe content komt. Als ik ook op bijvoorbeeld Twitter kijk zie ik haast iedereen klagen over het gebrek aan SBC's, slechte rewards voor als je het toernooi wint en het feit dat je geen online vriendschappelijke potjes kan spelen.

Als ze daaraan wat zouden doen is dit denk ik het beste wat EA gedaan heeft sinds de FIFA 14 World Cup DLC. Die was geweldig.

Bericht 3 van 3 (612 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help