Pack luck

door jaspervanv675
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Pack luck

★★ Novice
Hallo
Gisteren heb ik mijn sbc prime icon crespo ingeleverd voor een 100 k pakket en het beste en enige wat ik kreeg was een 84 rated speler

Ik heb dus een speler van 500 k ingeleverd voor een 100 k pakket waar ik nog geen 25 k uit heb gehaald
Nou heb ik dus amper een team
Bericht 1 van 6 (843 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pack luck

EA SPORTS FC Team

Hallo @jaspervanv675,

 

De SBC Prime Icon Crespo is een untradeable speler die je niet kunt verkopen. De speler zelf verkoopt op de transfermarkt voor ongeveer 800k, maar aangezien deze untradeable is kan je hem niet verkopen. 

 

Waarom heb je deze speler dan ook gebruikt in een SBC voor een 100k pack? Ik zou zelf een 90 rated speler in mijn team gebruiken in plaats van hem in te ruilen voor een 100k pack. 

Jason.png
Bericht 2 van 6 (836 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pack luck

★★ Novice
Nou ik heb hem een tijdje gehad en ik vond hem niet goed bij me passen dus na lang na gedacht te hebben heb ik hem weggedaan hopend op een beetje K voor een goed team
Bericht 3 van 6 (833 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pack luck

EA SPORTS FC Team

Dat is het nadeel van untradeables, je kunt ze niet op de transfermarkt zetten en met packs moet je een beetje geluk hebben om een goede speler te packen. 

Jason.png
Bericht 4 van 6 (831 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pack luck

★★ Novice
Ja ik snap het is ook mijn eigen schuld maar kom op 1 84 uit een 100 k pakket is wel heel erg
Bericht 5 van 6 (826 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pack luck

★ Guide
Je hebt dus geen coins gebruikt en 25k erbij? Had ook minder kunnen zijn. Coins your blessings
Bericht 6 van 6 (799 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help