Paar ideeën voor Carrière modus

door Makela74
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Paar ideeën voor Carrière modus

★★★ Apprentice

Beste,

 

had een paar ideeën voor carrière modus bij FIFA 20 misschien kunnen jullie dit overzetten bij FIFA 21 of de volgende update:

 

  • Wat ik vooral mis is de interactie met spelers. Momenteel kan je alleen chatten met spelers als ze zelf naar u komen. Maar kunnen we als trainer bv niet zelf met spelers praten. Een beetje zoals bij Football Manager. bv: Feliciteren dat ze geselecteerd zijn voor nationale ploeg, waarom je deze speler op de bank plaats, slecht speelt, goed speelt
  • Wat ik ook heb gemerkt is dat bijvoorbeeld spelers dat je het seizoen ervoor heb geleend en je ze daarna wilt kopen ineens doen alsof ze voor de eerste keer bij uw club komen. De spelersgroep reageert ook verrast en hebben schrik voor hun plaats als de desbetreffende speler teken. Maar dan vraag ik me af waarom zouden deze spelers zagen als ze het jaar ervoor een heel seizoen lang hebben samengespeeld??? (beetje feeling en realisme inbrengen)
  • Statistieken van het seizoen ervoor kan je niet meer volgen als je een nieuw seizoen begin. Misschien dat ook bijplaatsen.
  • De intervieuws zijn eentonig. Soms stellen ze ook vragen dat niets te maken heeft met het onderwerp. ik geef een voorbeeld: Ik had 1 punt nodig om kampioen te spelen en toevallig speel ik ook 1-1 en wordt kampioen. Bij het interieuw na de match krijg ik de vraag "hoe komt het dat jullie deze kans hebben laten lopen?" Dan denk ik toch wtf?? lol
  • Er mag ook meer moeite worden gedaan voor de trainingen. Nu kan je 5 spelers uitkiezen. Maar is het ook niet leuker om een breder concept te hebben qua trainingen?

Ale ipv zich teveel te focussen op FUT zou het ook leuker zijn voor de mensen die dat niet gebruiken omwille van omstandigheden (rare situaties online..) zich ook te focussen op Carrière modus. Zoals jullie met VOLTA dit seizoen hebben gedaan met FIFA Street in te brengen kunnen jullie misschien met Carrière modus TOTAL MANAGER stijl toebrengen bij FIFA.

 

Is maar een idee eh Standard smile 

Bericht 1 van 4 (1.887 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Paar ideeën voor Carrière modus

EA SPORTS FC Team

Beste @Makela74,

 

Ik heb al jouw feedback doorgenomen en het ziet ernaar uit dat je er goed over hebt nagedacht.

 

Er zit wat goede feedback tussen en ik ga het doorgeven!

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (1.852 Weergaven)

Alle reacties

Re: Paar ideeën voor Carrière modus

EA SPORTS FC Team

Beste @Makela74,

 

Ik heb al jouw feedback doorgenomen en het ziet ernaar uit dat je er goed over hebt nagedacht.

 

Er zit wat goede feedback tussen en ik ga het doorgeven!

Jason.png
Bericht 2 van 4 (1.853 Weergaven)

Re: Paar ideeën voor Carrière modus

★★★ Newbie

Er zijn tal van verbeteringen mogelijk wat betreft de career mode. Ik speel dit al meer dan tien jaar, maar verbeteringen blijven al jaren achter.

Enkele verbeteringen die ik voor mij zie zijn:

-Meer financiële mogelijkheden

-Betere manieren om te scouten

-Een enorme ergernis is het niet kunnen huren van spelers met optie tot koop.
-Meer interactie met de spelers

-Uitgebreidere contracten kunnen aanbieden

-Technische staf samenstellen

-Sponsorcontracten proberen binnen te slepen (dit is voor de laag geklasseerde clubs dus moeilijker dan de hoger geklasseerde clubs)

-Stadion uitbreidingen

-Stadions zitten eigenlijk altijd vol, maar dit is in veel landen totaal niet het geval.

-Je spelers voor de wedstrijd en tijdens de rust kunnen toespreken

-Makkelijker kunnen onderhandelen met spelers over bijvoorbeeld een verhuur periode. Vaak zijn er enkel wat jonge spelers te huur, terwijl je wellicht wel een ervaren speler voor 1 jaar wilt huren, dit is vrijwel nooit mogelijk

-Statistieken van spelers van voorgaande seizoenen in kunnen zien

-Spelers zijn vrijwel nooit geblesseerd, dit is in het echt natuurlijk wel het geval

 

En zo kunnen we nog wel even doorgaan natuurlijk. Zou leuk zijn als EA zijn trouwe schare career mode players eindelijk eens echt beloond!

Bericht 3 van 4 (1.761 Weergaven)

Re: Paar ideeën voor Carrière modus

★★ Guide

Iets wat ik niet zie en wat ik heel belangrijk vind is dat er een Simulatie moet zijn waarbij ik als trainer mijn spelers moet kunnen zien spelen en ik de taktieken doe, net zoals Football Manager

Bericht 4 van 4 (1.748 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help