Re: [PC] - FIFA 18 Titelupdate 3

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[PS4/XB1/PC] - FIFA 18 Titelupdate 3

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hallo FIFA Fans,

 

De nieuwste titelupdate voor FIFA 18 is nu beschikbaar voor de PC. De update voor PS4 en XBOX One zal in de komende weken beschikbaar zijn. 

 

De PC update bevat de volgende wijzigingen:

 

Het volgende is gewijzigd in gameplay:

 

- Passes en steekpasses over de grond zijn minder effectief als je de bal blind passt tussen 90 en 270 graden, terwijl de speler in de 0 graden richting kijkt.

- De meest significante impact zie je als de hoek van de pass tussen 140 en 220 graden is

- De impact word aangepast als de hoek van de pass tussen 90 (minste impact) en 139 graden en tussen 221 en 270 (grootste impact) graden is.

- Met de passes die hieronder beïnvloed worden, gebeurt het volgende:

- Lagere balsnelheid

- verminderde precisie

 

- Door de speler bestuurde reacties uitgeschakeld bij het volgen van een speler, als de keeper de bal vast heeft.

 

 

We hebben de volgende problemen opgelost wat betreft gameplay:

 

- De keeper stompt de bal soms in zijn eigen doel

- De keeper duikt te vroeg bij een kopbal omlaag en volleys.

- Spelers worden soms tijdens een wedstrijd onzichtbaar.

- Terugtrekken van de bal werkt niet wals je snel op de modifier-knop tikt.

- Spelers kunnen geen meerdere scharen achter elkaar spelen.

- De keeper kan in sommige situaties de bal niet gooien nadat hij vlak bij de doellijn een redding gedaan heeft.

- De speler passt de bal automatisch de bal tijdens een dood spelmoment nadat het spel in een online wedstrijd gepauzeerd werd

- Een probleem met de aangepaste bediening waarbij bewegen met de richtingstoetsen niet werkte als een speler gevolgd werd.

 

 

De volgende wijzigingen zijn in FIFA Ultimate Team aangebracht:

 

- De doelstellingentegel is in alle online speltypen van FUT aan het pauzemenu toegevoegd.

- Gastmodus in FUT Online seizoenen en FUT Online Draft toegevoegd.

- De FIFA Trainer in FUT Champions uitgeschakeld.

 

 

De volgende problemen in FIFA Ultimate Team zijn aangepakt:

 

- Probleem met de selectiesamenstellen-uitdagingen waarbij het markeren van een groep uitdagingen ze onspeelbaar maakte.

- ICONS laten hun actuele leeftijd zien in overlays van het spel.

Verkeerde badge wordt getoond voor je tegenstander in de voorbeschouwingsschermen van het online seizoen.

- Bericht 'Doelstelling voltooid' wordt voor sommige dagelijkse/wekelijkse doelstellingen niet juist weergegeven.

- Tekst op de managerscompetitie-items uitgelijnd.

- Probleem met de effecten die te zien zijn in de animaties van het openen van een pakker.

- Het pictogram van je rang in Squad Battles wordt foutief weergegeven bij het claimen van beloningen.

 

 

De volgende problemen zijn opgelost in online speltypes:

 

- Speler die in bepaalde situaties vastlopen in de eerste wedstrijd van het seizoen.

 

 

De volgende wijzigingen zijn in Audio/Visueel/Presentatie aangebracht:

 

- De tenues en het embleem van het nationale team van Chile bijgewerkt zodat ze nu authentiek zijn.

 

 

De volgende problemen in Audio/Visueel/Presentatie opgelost:

 

- Het geluidsvolume van de vreugdedans van Christiano Ronaldo.

- Bekende problemen met vlaggen van het publiek die de verkeerde afbeelding hadden.

- Bepaalde visuele problemen met het televisiepakket van de Bundesliga.

- Situaties dat de bal door het net van de goal leek te gaan.

- Probleem dat een speler op de grond foutief getoond werd als draaiend of springen.

- Vreugdedansen braken door reclameborden heen.

 

Bedankt voor jullie feedback, ik zie dat enkele problemen die aangekaart werden op het forum nu opgelost zijn. Blijf vooral feedback geven zodat wij jullie FIFA 18 ervaring kunnen verbeteren.

 

Jason

Jason.png
Bericht 1 van 6 (472 Weergaven)

Re: FIFA 18 Titelupdate 3

★ Guide
Dus iin Principe is het moeilijker gemaakt boor De klant? Minder effectief passen. Uit de draai schieten kan ook al niet meer. Kan me niet voorstellen dat de spelers zelf dit aangekaart heeft.
Is de scheidsrechter ook aangepast? Hij fluit namelijk alles tegen de klant van EA en de CPU mag alles doen. Plus dat op professional ineens 5 uit 5 keer gescoord word in squadbattles in 1 helft. Terwijl ik kans op kans mis.
Bericht 2 van 6 (446 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 18 Titelupdate 3

★★ Novice
Komt er ook nog een dingetje voor het wijzigen van rugnummers bij spelers van de nationale ploeg (carrière mode) ?
Nr. 44 gewoon in nr. 23 kunnen veranderen bijvoorbeeld. Of heb ik dit gewoon niet kunnen vinden?
Bericht 3 van 6 (432 Weergaven)

Re: [PC] - FIFA 18 Titelupdate 3

EA SPORTS FC Team

UPDATE:

 

Deze patch notes gelden ook voor de XBOX One en PS4 versies. De updates zijn vandaag live gegaan. 

Jason.png
Bericht 4 van 6 (409 Weergaven)

Re: [PS4/Xone/PC] - FIFA 18 Titelupdate 3

★★ Novice

als ik een speler recht aan kijk dan is de pass ook echt bizar slecht kunnen jullie dit niet verbeteren dat die dan wel gewoon aankomt of in ieder geval vaker ik bedoel ik druk gewoon op X maar omdat de pass dan zo zacht is wordt die 5 uit 10 keer onderschept en met driehoekje geef je de bal als het ware gewoon weg.

 

Waar ik ook niet tegen kan is dat alle spelers als ik in balbezit opeen tussen de verdediging gaan lopen zonder dat ik zeg dat ze dit moeten doen en dan ben ik ook weer de bal kwijt

Bericht 5 van 6 (396 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 18 Titelupdate 3

★ Novice
Ik heb dezelfde probleem, graag reactie hierop.
Bericht 6 van 6 (370 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help