West bromwich sbc

door Benjifc92
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

West bromwich sbc

★ Apprentice

Goedemorgen,

 

Leuk dat er weer eens league sbc zijn maar het is onmogelijk om die van Westbromwich te doen. Deze spelers zijn niet te kopen en heel af en toe eens 1 op lijst.   En dan over de prijs van de sbc maar te zwijgen. 

Bericht 11 van 25 (587 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: PREMIER LEAGUE SBC (WBA)

★★★★ Novice
@mvonk96 Zat nog eens te kijken, ze hebben een update uitgevoerd maar nog niks voor deze sbc. Keek nog een keer op de transferlijst, west brom speelt ook met 26 LM in het spel😂
Bericht 12 van 25 (586 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: PREMIER LEAGUE SBC (WBA)

Community Manager (retired)

Ik ben bang dat er op het moment besloten is geen veranderingen aan de SBC aan te brengen. Ze houden een oogje in het zeil maar op het moment lijkt er geen verandering geplanned te zijn omdat de spelers technisch gezien nog in packs te vinden zijn en de alternatieven bepaalde neveneffecen hebben.

 

Ik weet dat dit frustrerend is om te horen want ze zijn lastig te vinden of duur op het moment.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 13 van 25 (1.163 Weergaven)

Re: PREMIER LEAGUE SBC (WBA)

★★★ Novice
@EA_Neil Is er al meer bekend? Lijkt me een kleine aanpassing om de sbc aan te passen naar min. 5 west brom spelers ipv 11?
Bericht 14 van 25 (574 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: PREMIER LEAGUE SBC (WBA)

★★★ Novice
@EA_Neil Het is gewoon een schandelijk actie van EA, zorgen dat mensen spelers inleveren en uiteindelijk niet het beoogde goede pack kunnen krijgen. Er zit veel tijd in en er zijn 19 team ingeleverd. Wat krijg je er voor? Helemaal niks! Omdat spelers gewoon niet in het spel te vinden zijn. Het is niet dat spelers te duur zijn, ze zijn er gewoon niet.
Bericht 15 van 25 (567 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: PREMIER LEAGUE SBC (WBA)

Community Manager (retired)
@mvonk96

Ik blijf de feedback dan ook zeker door geven want ik begrijp dat ze erg lastig te behalen zijn en op het moment puur alleen in packs zitten en heel zeldzaam op de markt.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 16 van 25 (562 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: PREMIER LEAGUE SBC (WBA)

★★★ Novice
@EA_Neil Er zitten ook niet genoeg spelers in de packs om de sbc te kunnen voltooien. Het is nu gewoon onmogelijk.
Bericht 17 van 25 (553 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: PREMIER LEAGUE SBC (WBA)

★★★★ Novice
@mvonk96 Heb je em al kunnen voltooien?
Bericht 18 van 25 (505 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: PREMIER LEAGUE SBC (WBA)

★★★ Newbie

Heb ook het probleen net meegemaakt..

Veel geld en tijd in deze SBC gestoken en dan op het laatst die WBA niet te halen gewoon...

Bericht 19 van 25 (501 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: PREMIER LEAGUE SBC (WBA)

★★★★ Novice
@MarcoImming Ze schijnen hier al een maand mee bezig te zijn! Maar er komt geen oplossing!
Vanochtend las ik ergens,” ze zijn gewoon in packs te krijgen” maarja
Bericht 20 van 25 (495 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help