Origin-problemen

door lololoesbe
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

Origin-problemen

★★★ Newbie

Ik heb geen gallerij op de sims 4. Ik heb al gezocht he dit kwam en blijkbaar moet je 16 zijn om dit te kunnen gebruiken. Maar mijn origin 'app' is ook vreemd, want ik heb een nieuw account gemaakt en dan staat er veel meer op. Nu kan ik geen vrienden hebben. Maar mijn vraag is nu; ' Kan ik 2 accounts hebben met dezelfde spellen en dus met dezelfde content nog in?' Want ik heb mijn geboortedatum al verandert en toch kan ik geen gallery opdoen...

 

Alvast bedankt

 

Bericht 1 van 3 (392 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Origin-problemen

EA SPORTS FC Team

Hallo @lololoesbe,

 

Met een minderjarig account is het niet mogelijk om gebruik te maken van de online functies zoals het toevoegen van vrienden, jouw accountgegevens aanpassen en toegang tot de galerij. 

 

Het is ook niet mogelijk om de spellen te spelen op een ander account. In dit geval zit er niets anders op dan afwachten tot je 16 bent. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (510 Weergaven)

Alle reacties

Re: Origin-problemen

EA SPORTS FC Team

Hallo @lololoesbe,

 

Met een minderjarig account is het niet mogelijk om gebruik te maken van de online functies zoals het toevoegen van vrienden, jouw accountgegevens aanpassen en toegang tot de galerij. 

 

Het is ook niet mogelijk om de spellen te spelen op een ander account. In dit geval zit er niets anders op dan afwachten tot je 16 bent. 

Jason.png
Bericht 2 van 3 (511 Weergaven)

Re: Origin-problemen

★★★ Newbie
Ah oke bedankt! Wel spijtig natuurlijk
Bericht 3 van 3 (380 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help