Re: Opnieuw beginnen

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Opnieuw beginnen

★★★ Newbie

Beste Ea,

 

Ik had een vraagje,

 

Zelf heb ik de ultimate edition van fifa 19, Zou graag opnieuw willen beginnen ben de fout ingegaan en me hele team is van prijs gedaald dus ga erg slecht.

Maar nu zit ik met een vraagje als ik mijn team verwijder krijg ik dan nog de pakketjes die ik hiervoor ook kreeg toen ik begon of heb je dan helemaal niks?

 

Groetjes en alvast bedankt!

Bericht 1 van 2 (3.127 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Opnieuw beginnen

EA SPORTS FC Team

Beste @Tnt2802,

 

Het hele team in prijs gedaald? Bedoel je dat ze vroeger meer waard waren en dat je nu minder koopkracht hebt om andere items te halen? Dat kan inderdaad gebeuren, de prijzen op de markt veranderen constant Frown

 

Wanneer je jouw club verwijderd, begin je helemaal opnieuw en de pre-order packs krijg je niet nogmaals. Je krijgt alleen een aantal bronzen packs om een simpel team mee te maken.

 

Het is dus beter om door te spelen met het team dat je nu hebt.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (3.102 Weergaven)

Alle reacties

Re: Opnieuw beginnen

EA SPORTS FC Team

Beste @Tnt2802,

 

Het hele team in prijs gedaald? Bedoel je dat ze vroeger meer waard waren en dat je nu minder koopkracht hebt om andere items te halen? Dat kan inderdaad gebeuren, de prijzen op de markt veranderen constant Frown

 

Wanneer je jouw club verwijderd, begin je helemaal opnieuw en de pre-order packs krijg je niet nogmaals. Je krijgt alleen een aantal bronzen packs om een simpel team mee te maken.

 

Het is dus beter om door te spelen met het team dat je nu hebt.

Jason.png
Bericht 2 van 2 (3.103 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help