Onterecht transfer ban

door Kian20072
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Onterecht transfer ban

★★★ Newbie

Ik speel nu tijdje fifa en handel veel in spelers om geld te maken, maar ik ben paar dagen geleden onterecht gebanned vanwege het handelen met spelers. Zou er nog een mogelijkheid kunnen zijn om mijn ban weg te halen, want het is een permanente ban. En dat maakt het spel ook veel minder leuk omdat ik nu geen nieuwe spelers kan kopen.

Bericht 1 van 4 (708 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Onterecht transfer ban

EA SPORTS FC Team

Hey @Kian20072,

 

Wanneer je denkt dat een sanctie onterecht was, dan kan je contact opnemen met ons Terms of Service team via deze link:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

 

Daar kan je in detail aangeven wat er gebeurd is en geef zo veel mogelijk informatie Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (687 Weergaven)

Alle reacties

Re: Onterecht transfer ban

EA SPORTS FC Team

Hey @Kian20072,

 

Wanneer je denkt dat een sanctie onterecht was, dan kan je contact opnemen met ons Terms of Service team via deze link:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

 

Daar kan je in detail aangeven wat er gebeurd is en geef zo veel mogelijk informatie Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 4 (688 Weergaven)

Re: Onterecht transfer ban

★★★ Newbie
@EA_Jason Dit word niet onderzocht ik ben al 2 maand gebannen van de transfermarkt heb alles uitgelegd dat iemand zonder dat ik weet wie op men account is gegaan en voor 700 k aan muntjes heeft overgezet ik heb al 3 keer een mail gestuurd maar ze blijven zeggen “wij vinden dat we correct gehandeld hebben “
Bericht 3 van 4 (656 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Onterecht transfer ban

EA SPORTS FC Team

Als na meerdere onderzoeken blijkt dat de sanctie terecht was, dan kan ik hier helaas niets aan veranderen. 

 

Heb je ook al contact op genomen met onze helpdesk om het account opnieuw te beveiligen en om aan te geven dat je het vermoeden hebt dat er iemand anders op jouw account zat?

Jason.png
Bericht 4 van 4 (627 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help