Onmogelijk een wedstrijd te spelen

door Cradle2010
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Onmogelijk een wedstrijd te spelen

★★ Guide

Sinds iets meer dan een maand is het onmogelijk om nog een wedstrijd te spelen. Mijn spelers lopen niet meer., springen niet, hebben geen kracht meer en worden zo weggeduwd, counter na counter, ik kan de bal niet bijhouden, controle of pass duurt wel bijna 3 sec dus steeds de bal weer kwijt... En dat sinds er in België geen credits meer verkocht worden. Ik vind dat toch vreemd. Als er niks aan gedaan wordt zijn er hier velen die klacht willen neerleggen. Ik ben de enige niet. Kan je ons helpen Jason? Aan de connectie ligt het in ieder geval niet

Bericht 1 van 2 (132 Weergaven)

Re: Onmogelijk een wedstrijd te spelen

★★★★★ Novice
heb ik ook geregeld,ook Belg,het is niet elke wedstrijd maar toch veel meer dan leuk is,je ziet de tegenstand 4x sneller aan de bal geraken en zelf tiki taka in slowmo kom ik dan niet in de buurt...dacht dat het een zeldzame bug was maar ben dus niet de enige,en ja ik check conditie etc voor elke match zodat ik nooit start met ook maar 1 speler onder de 90 stamina.
Bericht 2 van 2 (122 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help