Omruildeals

door dvwinden
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Omruildeals

★ Novice

Hallo, ik heb nu de eerste sbc van de Standaard Icon fut swap deals gedaan. Nu heb ik tot mijn verbazing een fut swap deal speler gemist (ucl goals in overwinningen terwijl k vrij zeker was deze behaald te hebben met 83 wijnaldum) maar  dat ter zijde. Is het nu nog mogelijk om de standaard icon te krijgen met de komende fut swap spelers of de spelers terug te krijgen voor een andere sbc. Voor 250 munten zijn ze het niet erg waard namelijk.

Bericht 1 van 2 (241 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Omruildeals

EA SPORTS FC Team

Hallo @dvwinden,

 

Excuses voor de late reactie, ik was op vakantie. 

 

De FUT Swap deals zijn alleen tijdelijk beschikbaar en als je een bepaalde speler gemist hebt, is er niets dat wij hieraan kunnen veranderen. Mocht er ergens een probleem zijn in het spel dat ervoor zorgt dat je speler niet krijgt terwijl je wel alles gedaan hebt, dan kan je dat hier op het forum melden en mij taggen om het te laten onderzoeken Standard smile

 

Ik weet dat het niet het antwoord is dat je wilde hebben, maar als er problemen met FIFA zijn, help ik je graag om ze op te lossen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (204 Weergaven)

Alle reacties

Re: Omruildeals

EA SPORTS FC Team

Hallo @dvwinden,

 

Excuses voor de late reactie, ik was op vakantie. 

 

De FUT Swap deals zijn alleen tijdelijk beschikbaar en als je een bepaalde speler gemist hebt, is er niets dat wij hieraan kunnen veranderen. Mocht er ergens een probleem zijn in het spel dat ervoor zorgt dat je speler niet krijgt terwijl je wel alles gedaan hebt, dan kan je dat hier op het forum melden en mij taggen om het te laten onderzoeken Standard smile

 

Ik weet dat het niet het antwoord is dat je wilde hebben, maar als er problemen met FIFA zijn, help ik je graag om ze op te lossen. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (205 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help