Re: Nodige verbeteringen

door fuzzykeuh
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Nodige verbeteringen

★ Guide

Enkele zaken die nog kunnen verbeteren op playstation naar mijn mening.

 

- Joinen van vrienden hun lobby zou sneller en makkelijker kunnen. Te omslachtig om altijd invites te moeten sturen en accepteren, zeker met de connectieproblemen die er regelmatig zijn. Via playstation menu Apex Legends "Mensen die spelen "werkt dit niet omdat die volgens mij altijd naar de eerste lobby verwijst toen men net begon te spelen. Rest dan alleen de optie om via vriendenlijst naar profiel van persoon te gaan en daar te joinen. Maar hier werkt playstation menu dan meestal niet mee. Maw duurt veel te lang. Een knopje toevoegen om rechtstreeks te joinen uit de vriendenlijst in apex zou op prijs gesteld worden. Ongewenste gasten kunnen dan nog altijd buiten gehouden worden door privacy in te stellen.

 

- Selecteren van Schields/Medicals moet sneller kunnen.  Het lijkt me een goed idee om ervoor te zorgen dat de laatste positie van stickinput/laatste selectie onthouden wordt. Regelmatig gebeurt het dat je in het heetst van de strijd vlug een shield en dan syringe of iets anders wil selecteren. Als je dit iets te snel doet en de stick al loslaat voordat je L1 loslaat dan accepteert de game dit niet en blijf je op het oude staan. Hierdoor verlies je kostbare seconden die het verschil tussen leven en dood betekenen.

 

- Connectieproblemen oplossen.

Bericht 1 van 3 (709 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Nodige verbeteringen

EA SPORTS FC Team

Bedankt voor de tips @fuzzykeuh!

 

Ik zal jouw feedback in ieder geval doorgeven Standard smile 

 

Zelf speel ik op de PC en daar gaat het joinen net iets anders en het kiezen van shield en health is wat sneller en makkelijker in te stellen. Normaal gesproken stel ik shield in bij mijn inventory en hoef ik alleen maar op de 4 te klikken om de shield direct te pakken. De health doe ik meestal via het menu zoals jij het ziet. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (696 Weergaven)

Alle reacties

Re: Nodige verbeteringen

EA SPORTS FC Team

Bedankt voor de tips @fuzzykeuh!

 

Ik zal jouw feedback in ieder geval doorgeven Standard smile 

 

Zelf speel ik op de PC en daar gaat het joinen net iets anders en het kiezen van shield en health is wat sneller en makkelijker in te stellen. Normaal gesproken stel ik shield in bij mijn inventory en hoef ik alleen maar op de 4 te klikken om de shield direct te pakken. De health doe ik meestal via het menu zoals jij het ziet. 

Jason.png
Bericht 2 van 3 (697 Weergaven)

Re: Nodige verbeteringen

★ Guide

Seizoen 4 op PS4, veel verbeteringen tov seizoen 3. Voornamelijk  meer balans in de map, wapens en gameplay.

De suggesties van mijn eerste post zou ik echter nog eens willen pushen. Connectieproblemen heb ik niet meer.

Maar:

- Het selecteren van shields of heals is nog altijd vervelend in snelle actie vanwege het niet onthouden van de laatste stickpositie in de selectiering.

- Joinen van vrienden ook nog steeds weinig verbetering en de enige manier om zonder invite te joinen is zeer omslachtig via de playstation vriendenlijst naar iemand profiel gaan.

Wat veranderd is, is dat je nu kan zien wie effectief aan het spelen is. Je kan echter alleen maar joinen als de persoon in de lobby is en niks doet. Je zou toch moeten kunnen party joinen terwijl ze nog een spel aan het spelen zijn, als ze van het ene naar het andere spelletje gaan moet je anders een kwartier zitten drukken voor die 20seconden dat ze even in lobby zijn voor hun volgende potje. Niet iedereen wil steeds maar berichten sturen om samen te spelen. Ongewensten kunnen buiten gehouden worden door party privacy aan te passen.

 

- Als laatste lijkt mij een onderzoek naar geluidsweergaves ook eens nodig. Meer bepaald van voetstappen. Ik heb al vele videos van mijn dood herbekeken om na te gaan of de voetstappen van iemand die 1m achter mij stond echt niet hoorbaar waren of als ik het gewoon niet gehoord had door teveel andere geluiden. In sommige gevallen heb ik na het herbekijken  echt het gevoel dat ik niks kon horen terwijl dat vanop zo een korte afstand toch echt wel zou moeten naar mijn mening. Ik heb vooral dit gevoel bij een  Pathfinder die uit de lucht komt vallen ,daar hoor je hem meestal zelfs niet landen. Overlaatst was ik ook lekker bezig en plots zat ik in de laatste ring die dicht ging. Nu is het wel zo dat ik misschien beter had moeten kijken, maar omdat ik meestal goed let op de 'Ring closing" audio cue's was ik verrast dat ik dit nu gemist had. Ook eens herbekeken, en de cue werd wel degelijk afgespeeld maar zodanig stil dat het nauwelijks hoorbaar was. Zou het kunnen dat er soms iets spaak loopt als er teveel geluiden tegelijk afgespeeld moeten worden?

 

Voor de rest doe zo voort! Seizoen 4 kan ik met plezier terug spelen, in tegenstelling tot seizoen 3.

Bericht 3 van 3 (539 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help