Re: Nieuwe speler kopen + team chemistry

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Nieuwe speler kopen + team chemistry

★★★ Apprentice

Hi

 

Tot nu toe heb ik 197k Coins gespaard door te winnen en spelen en beloningen. (Soms heb ik weleens miskoop/misclick gedaan en werd het weer werken voor coins

 

Maar goed, nu heb ik veel van de spelers boven de 82, tot 84 rating spelers. Echter heb ik in mijn team alleen een 86 en 85 speler. Dat komt omdat ze in de engels competitie spelen.

 

Ik ben dus op zoek naar een top speler maar vroeg me af of deze alleen in engels competitie moet spelen vanwege de teamgeest. Ik had er iets over gelezen, een fut team kan aantal rode verbindingen hebben en toch teamgeest van 100 halen.

 

Hoe kan ik dat ook doen?

Bericht 1 van 7 (378 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Nieuwe speler kopen + team chemistry

EA SPORTS FC Team

Hi @WestLife2143,

 

Dat kan inderdaad, het hangt er net vanaf of hoe goed de lijnen zijn met andere spelers, loyaliteit en een goede manager die voor wat extra chemistry zorgen.

 

Je kunt groene lijnen behalen door spelers te hebben van dezelfde club, nationaliteit en league. Je ziet ook wat de chemistry is onder de spelers en het is goed om minimaal 6 aan te houden per speler. 

 

Daarnaast kun je nog een beetje spelen met de squad builder van bijvoorbeeld futbin om te zien wat voor chemistry je krijgt met de spelers. Je kunt ook een conceptteam aanmaken via de apps of via het spel zelf, maar ik vind de tools van de externe sites wat makkelijker te gebruiken.   

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 7 (367 Weergaven)

Alle reacties

Re: Nieuwe speler kopen + team chemistry

EA SPORTS FC Team

Hi @WestLife2143,

 

Dat kan inderdaad, het hangt er net vanaf of hoe goed de lijnen zijn met andere spelers, loyaliteit en een goede manager die voor wat extra chemistry zorgen.

 

Je kunt groene lijnen behalen door spelers te hebben van dezelfde club, nationaliteit en league. Je ziet ook wat de chemistry is onder de spelers en het is goed om minimaal 6 aan te houden per speler. 

 

Daarnaast kun je nog een beetje spelen met de squad builder van bijvoorbeeld futbin om te zien wat voor chemistry je krijgt met de spelers. Je kunt ook een conceptteam aanmaken via de apps of via het spel zelf, maar ik vind de tools van de externe sites wat makkelijker te gebruiken.   

Jason.png
Bericht 2 van 7 (368 Weergaven)

Re: Nieuwe speler kopen + team chemistry

★★★ Apprentice
Ja ik heb nu 200k coins. Aan de andere kant denk ik van, geen speler kopen zoals sergio aguero of roberto firmino want wie weet ontvang ik die spelers in een volgende pack en ja dan heb ik ze dubbel. Ach ja misschien wel goed voor SBC voor icons set.
Bedankt ik snap hem!
Bericht 3 van 7 (353 Weergaven)

Re: Nieuwe speler kopen + team chemistry

[ Bewerkt ]
★★★ Apprentice

Ik heb toch maar van die 200k coins 2 spelers gekocht met hoge rating en heb goeie gevonden. totaal ongeveer 70k uitgegeven.
CA:     Roberto Firmino 47.250k Coins PLUS 42 contracten :eahigh_file:

CVM:  Fernandinho 22.00 PLUS 96 contracten :eahigh_file::eahigh_file:

 

Andere aankopen in deze team is

CV Laporte voor 1400 Coins maar dat was al paar weken geleden.

CM Fred voor 6800 coins maar ook dat was paar weken geleden

 

Overige spelers in deze team heb ik verdiend dmv offline/online wedstrijden maar vooral door die 3 futchampions weekenden waarin ik 2x in silver 1 eindigde en 1x in silver 2.

Deze week weer strijden in division rivals voor futchampions punten, Letsgoo!

 

 

Teamchemistry blijft hier mooi op 100. Dus dat is ook opgelost Thumbs up

Bericht 4 van 7 (348 Weergaven)

Re: Nieuwe speler kopen + team chemistry

EA SPORTS FC Team

Ziet er goed uit!

 

Zo te zien heb je wat mazzel gehad met jouw team, hoe gaat het nu in de Weekend League met dit team?

Jason.png
Bericht 5 van 7 (330 Weergaven)

Re: Nieuwe speler kopen + team chemistry

★★★ Apprentice
Sinds 3weken geleden geen FUT champions weekend leaugue gespeeld. Ik was in Silver 2 geeindigd.

Ik moet nog ongeveer 300 punten halen, hopelijk haal ik dat voor volgende week. Anders is het zeker over 2 weken. (divison rivals beloning geven ook FUT punten)
Bericht 6 van 7 (318 Weergaven)

Re: Nieuwe speler kopen + team chemistry

EA SPORTS FC Team

300 punten moet zeker lukken en dan hopen dat je genoeg punten krijgt van de WL rewards voor een insta kwalificatie. 

Jason.png
Bericht 7 van 7 (314 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help