Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★ Novice

Ik zou graag een soort gevangenissysteem of politiesysteem hebben, dat je bijvoorbeeld 112 kunt bellen bij brand of een ambulance als een sim ziek is of dood lijkt te gaan, en dat als je een kleptomaan iets ziet stelen je de politie kunt bellen. Misschien ook dat je zelf topcrimineel kunt worden (door bijvoorbeeld te stelen of te hacken op de computer) en dan ook in de gevangenis terecht kunt komen en een poging kunt doen om te ontsnappen. Ook zou het geweldig zijn om zelf een nieuwe buurt/wereld toe te kunnen voegen!

Bericht 11 van 31 (1.622 Weergaven)

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

[ Bewerkt ]
Champion

@zwartblesgamesKijk eens bij de speluitbreidingen en vooral bij 'Aan het werk' misschien vind je daar wat van je gading. Er is een wereld vol wetenschappers en wat voor jou interessant kan zijn: je vindt er rechercheurs en er is een gevangenis. Ook vind je er een ziekenhuis met artsen en verpleegkundigen. Wat je helaas niet kunt is 112 bellen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 12 van 31 (1.616 Weergaven)
0 Kudos

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★★★ Newbie

Hey, ik wil eerst even zeggen dat ik een groooot fan ben van de Sims 4! Ik heb best een aantal uitbreidingen en ik speel het spel heel regelmatig, nu zo'n 2,5 jaar.

Er zijn 2 dingen wat ik heel erg mis in de Sims 4:

1. Paarden!!! Ik hou van paarden en ik zag dat de Sims 3 het had, dus ik hoop al 2,5 jaar ELKE dag dat er paarden in de Sims 4 komen!

2. Het zelf besturen van je huisdieren. Dat je het huisdier kunt selecteren om er vervolgens mee te spelen zonder eigenaar in de buurt. 

Voor de rest zou het hele plattelandsleven heel gaaf zijn. Je weet wel, boerderijen met dieren zoals paarden, koeien, kippen, schapen, geiten etc.

Ook zou het gaaf zijn om meer sporten terug te zien in de Sims, zoals tennis of badminton, zulke dingen? 

Bericht 13 van 31 (1.546 Weergaven)

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★ Novice

paarden!!!! ik mis dat zo erg ik had de sims 3 en was volop aan het bouwen voor mijn paarden, nu doet hij het niet meer dus als ze komen bij de sims 4 ben ik helemaal blij! (hopelijk niet een heel apart uitbreidingspakket maar een update bij de sims honden en katten)

Bericht 14 van 31 (1.548 Weergaven)

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★★★★★ Expert
Paarden en boerderij / platteland leven, worden vaak hier genoemd, @brugpiepertje. Maar of die nog zullen worden uitgebracht...
Dan zal het een aparte uitbreiding worden, @opstal-esmee, aangezien "Honden en katten" niet voor niets zo heet.
Waar blijven de andere huisdieren, zoals knaagdieren, vogels en reptielen?

In De Sims 2 en/of De Sims 3 kon je nog de brandweer bellen, of dit werd automatisch gedaan zodra er een rookmelder was geïnstalleerd, want gewoon iets koken kon snel verkeerd aflopen.
Ook kon je de politie bellen als er een inbreker rondliep op je kabel, @zwartblesgames. Deze werd meegenomen met de politieagent.
Je kon een alarm installeren, dan werd dit geloof ik ook automatisch gedaan.

Groetjes.
Bericht 15 van 31 (1.544 Weergaven)

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★★ Novice

Ik mis zelf paarden heel erg in de sims 4

Bericht 16 van 31 (1.490 Weergaven)

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★★★ Newbie

ik zou het super leuk vinden als je net zoals in de sims 3 een wandeling met de peuters en baby’s kan maken in een kinderwagen, dus ook dat er meer opties komen voor baby’s (uit de wieg).

Bericht 17 van 31 (1.449 Weergaven)

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★★★ Newbie

Ik zou graag wat meer religieuze materialen willen.
Daarnaast zou het voor de kinderen die ik begeleid, helpen als er bijvoorbeeld ook een mogelijkheid is voor hen om de thuissituatie na te kunnen spellen, ook als deze thuissituatie niet positief is.

Wat ik ook erg mis is dat de invloed van de omgeving, op dit moment geen invloed heeft op de eigenschappen van een andere sim. Als je bv een heel goede relatie hebt met een opa of oma en die komt te overlijden, dan heeft dat in het echt, invloed op je karaktereigenschappen.

Verder zouden paarden inderdaad wel leuk zijn en 

Bericht 18 van 31 (1.422 Weergaven)
0 Kudos

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Het lijkt me zo ontzettend gaaf als de herrineringen terugkomen van de sims 2. Veel mensen missen dit en ik ook. Het was simpel maar ook erg leuk. Je kon zo makkelijk terugvinden wat ze in hun leven hebben meegemaakt. Geeft meer diepgang aa hun verhaal. Hoe dat nu is met die screenshots vind ik maar niets. 

 

Hoop dat ik die update nog ooit zie verschijnen want roep dit al sinds 2014.

Bericht 19 van 31 (1.379 Weergaven)

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★★★ Newbie

Wat is mis is bijvoorbeeld dat als je op vakantie gaat dat er geen hotels zijn en bij het zwemmen mis ik glijbanen want dat maakt het spel een beetje meer realistisch. 

Bericht 20 van 31 (1.361 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help