Nieuwe desktop

door XmiesjjX
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Nieuwe desktop

★★ Novice

Ik wil een nieuwe desktop kopen want bij mijn huidige kan ik de sims 4 niet spelen, maar hoe weet ik of ik sims 4 kan spelen op de desktop die ik wil?

 

Ik heb: stedelijk leven, beleef het samen, honden en katten, jungle avonturen, ouderschap, in de natuur, wasdag accessoires, mijn eerste huisdier accessoires, vintage glamour accessoires, filmavond accessoires, griezelige accessoires, romantische tuinaccessoires en de sims 4 feestdagenpakket.

 

Hier is wat informatie over de desktop: Naam: HP Desktop 260-a120nd - AMD A6 - 8GB RAM - 1TB HDD

Bit: 64

Besturingssysteem: Windows 10 Home besturingssysteem

Videokaart: AMD Radeon™ R4 Graphics

Geheugen: 8GB RAM & 1TB schijfopslag

 

Ik heb hem op de staples (office center) site gevonden. Hij kost €373,89 incl btw.

 

Er is ook een goedkopere van €313,39 incl btw, hier is wat informatie over de goedkopere optie:
Naam: HP Desktop 260-a101nd MT - E2 7110 - 1TB HDD - 4GB RAM

Bit: 64
Besturingssysteem: Windows 10 Home besturingssysteem

Videokaart: AMD Radeon R2 

Geheugen: 4GB RAM & 1TB schijfopslag

 

Ik heb geen hoog buget, maar als er een betere desktop is van ongeveer 380 euro laat maar weten!

Alvast bedankt!

Bericht 1 van 4 (307 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Nieuwe desktop

Dag @XmiesjjX en @EA_Jason

 

Persoonlijk ga ik altijd voor intel en Nvidia. Alhoewel AMD processoren en AMD Radeon grafische kaarten eigenlijk goedkoper zijn, vind ik dat Nvidia toch net iets meer drivers uitbrengt wat compatibiliteit met games en andere programma's vergroot.

Ik zou voor de Lenovo Desktop gaan. De basis is deftig (core i5) en indien je later ooit nog wilt upgraden (meer RAM-geheugen en betere grafische kaart) is dit perfect mogelijk.

 

PS: PC's die nieuw worden uitgebracht zijn altijd 64 bit. En dat is al even zo (sinds 2007 geloof ik).

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (326 Weergaven)

Alle reacties

Re: Nieuwe desktop

EA SPORTS FC Team

Hey @XmiesjjX,

 

De Specificaties voor De Sims 4 kan je hier vinden maar aan de hand van de specificaties die je plaatste lijkt het erop dat het gaat werken. 

 

Ik weet alleen niet hoe het zit met de videokaart aangezien er geen modelnummer bij staat. Je kunt op deze computer ook naar de website van Can You RUN it gaan om te zien of of de PC het spel aan kan. 

 

Pluspunten van deze PC (voor De Sims 4) is dat het een 64 bit systeem is (wat nodig is voor Honden en Katten), je hebt 8 GB aan RAM (wat meer dan genoeg is voor De Sims 4 en alle uitbreidingen), de processor lijkt krachtig genoeg te zijn (4 core en 2.0GHZ niet supersterk maar goed genoeg) en ik denk dat de videokaart niet optimaal is, maar dat het wel gaat werken. 

 

Je kunt natuurlijk ook zelf een computer bouwen (is makkelijker dan het klinkt) en ik weet zeker dat @DarkBanishing je daar wat meer informatie over kan geven. 

 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (286 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nieuwe desktop

★★ Novice

Hoi,

 

Dankjewel voor je reactie!!

Ik wist dat de rest van de desktop geen probleem zou moeten zijn, ik wist alleen niet zeker van de videokaart. Maar ik heb nog even gekeken op de staples site en ik vond deze desktop:

 

Naam: Lenovo Desktop ThinkCentre M710s 10M7 - Core i5 - 8GB RAM - 256GB HDD
Ram: 8GB
Besturingssysteem: Windows 10 pro
Videokaart: Intel HD Graphics 630

Processor snelheid : 3 GHz
Overig: Intel Core i5-7400 processor, 500GB HDD opslagruimte.
Ik weet alleen niet of het 64 bit is, dat zie ik er niet bij staan namelijk.

 

Ik denk dat deze desktop veel beter is voor de sims 4 dan de andere. Ik ga ook even kijken of ik met can you run it de sims 4 kan draaien, dus bedankt voor de tip!

Als je misschien weet of deze beter is, laat het dan zeker weten! Want ik heb er niet echt verstand van hihi.

Groetjes,

Bericht 3 van 4 (280 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nieuwe desktop

Dag @XmiesjjX en @EA_Jason

 

Persoonlijk ga ik altijd voor intel en Nvidia. Alhoewel AMD processoren en AMD Radeon grafische kaarten eigenlijk goedkoper zijn, vind ik dat Nvidia toch net iets meer drivers uitbrengt wat compatibiliteit met games en andere programma's vergroot.

Ik zou voor de Lenovo Desktop gaan. De basis is deftig (core i5) en indien je later ooit nog wilt upgraden (meer RAM-geheugen en betere grafische kaart) is dit perfect mogelijk.

 

PS: PC's die nieuw worden uitgebracht zijn altijd 64 bit. En dat is al even zo (sinds 2007 geloof ik).

Bericht 4 van 4 (327 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help