Nie

door stijnsomers10
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Nie

★ Novice

Ik heb nu al een lange tijd een probleem met disconnects. In ongeveer 7 van de tien potjes krijg ik een disconnect. Ik heb mijn research al een beetje gedaan en ergens gevonden dat het zou helpen om je meldingen uit te zetten heb ik gedaan maar het blijft nog steeds.

Bericht 1 van 6 (324 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nie

★★★★★ Expert
Met welk spel dan, @stijnsomers10? Dit lijkt mij helemaal niks te maken hebben met een De Sims 4.

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (317 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nie

Champion
Stel je vraag eens op deze pagina: https://answers.ea.com/t5/FIFA-20/ct-p/fifa-20-nl @stijnsomers10. Ik denk dat je daar eerder een antwoord zal krijgen.
Veel sterkte en hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 6 (306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nie

★★★★★ Expert
Kan @EA_Jason deze misschien verplaatsen naar de juiste forumbord? Kan het onderwerp worden gewijzigd voor meer duidelijkheid? Aanvullen mag ook...


Groetjes.
Bericht 4 van 6 (269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nie

@RealSimmor0 heb de post naar het Fifa 20 bord verplaatst. @EA_Jason 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 5 van 6 (262 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nie

EA SPORTS FC Team

Zou je dit eens willen proberen @stijnsomers10?

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/info-FIFA-19-verbindingsproblemen-oplossen/m-p/733513...

 

Het is een handleiding waarin staat hoe je jouw thuisnetwerk optimaal kunt instellen.

 

Laat eens weten of je hierna nog problemen hebt. 

Jason.png
Bericht 6 van 6 (206 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help