Re: Mijn ps4 is ingesteld in nederland met nederlands taal alleen fifa19 kan gee

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Mijn ps4 is ingesteld in nederland met nederlands taal alleen fifa19 kan geen nl

★★★ Newbie

Mijn ps4 is ingesteld in nederland met nederlands taal en ook in nederlwnd gekocht met fifa19 erin de doos.

Bij het starten van de game kan ik geen nederlands taal kiezen, alleen engels, spaans en Arabisch. 

Hoe kan ik dat oplossen?

 

Bericht 1 van 2 (501 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Mijn ps4 is ingesteld in nederland met nederlands taal alleen fifa19 kan gee

EA SPORTS FC Team

Dat hang er vanaf welke disc je hebt, wanneer je op de Blu-Ray kijkt, staat er een code op die begint met bijvoorbeeld BLES- en dan een nummer. 

 

Zou je mij kunnen vertellen wat er op jouw disc staat? Ik heb zomaar het idee dat je een andere versie van de disc hebt dan de Nederlandse/Europese versie waar de Nederlandse taal niet beschikbaar is. 

 

Als dat het geval is, kan je het beste even terug naar de winkel gaan en vragen of ze een NL versie hebben van het spel. 

 

Maar goed, post de code even (of een foto van de disc) en ik kijk het voor je na @josso-yo Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (495 Weergaven)

Alle reacties

Re: Mijn ps4 is ingesteld in nederland met nederlands taal alleen fifa19 kan gee

EA SPORTS FC Team

Dat hang er vanaf welke disc je hebt, wanneer je op de Blu-Ray kijkt, staat er een code op die begint met bijvoorbeeld BLES- en dan een nummer. 

 

Zou je mij kunnen vertellen wat er op jouw disc staat? Ik heb zomaar het idee dat je een andere versie van de disc hebt dan de Nederlandse/Europese versie waar de Nederlandse taal niet beschikbaar is. 

 

Als dat het geval is, kan je het beste even terug naar de winkel gaan en vragen of ze een NL versie hebben van het spel. 

 

Maar goed, post de code even (of een foto van de disc) en ik kijk het voor je na @josso-yo Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (496 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help