Re: Mijn EA account verwijderen

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Mijn EA account verwijderen

★★★ Newbie
Ik ruil mijn Xbox voor een ps4, en nu is het zo dat ik van 3 fut accounts 'mn wachtwoord nog heb, maar ik er maar 2 man verwijderen maar ik kan dan alsnog niet een ander account aanmaken. Is er een manier waarop ik mijn volledige EA account kan verwijderen in plaats van alleen m'n fut club??
Bericht 1 van 21 (9.209 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Mijn EA account verwijderen

EA SPORTS FC Team

hey @koffiekankante,

 

Het is voor ons niet mogelijk om jouw FUT club nogmaals te verwijderen of om jouw EA account te verwijderen van jouw Gamertag/PSN ID. 

 

Wat bedoel je precies met dat je maar 2 man kan verwijderen?

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 21 (9.387 Weergaven)

Alle reacties

Re: Mijn EA account verwijderen

EA SPORTS FC Team

hey @koffiekankante,

 

Het is voor ons niet mogelijk om jouw FUT club nogmaals te verwijderen of om jouw EA account te verwijderen van jouw Gamertag/PSN ID. 

 

Wat bedoel je precies met dat je maar 2 man kan verwijderen?

Jason.png
Bericht 2 van 21 (9.388 Weergaven)

Re: Mijn EA account verwijderen

★★ Novice

Hallo 

Ik heb een vraag. Als ik mijn ea account verwijder en als ik daarna een nieuwe maak.

kan ik dan nog op het zelfde playstation account spelen alleen dan op een nieuw ea account. 

Groetjes ayoub

Bericht 3 van 21 (8.560 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn EA account verwijderen

EA SPORTS FC Team

Hallo @ayoub2004el,

 

Als je jouw EA account verwijdert, dan heb je de kans dan bijna niets meer in FIFA gaat werken, zelfs wanneer je een EA nieuw account aanmaakt en die koppelt.

 

Dus nee, ik denk het niet. Waarom zou je überhaupt een nieuw EA account willen koppelen? Dat klinkt nogal vreemd. 

Jason.png
Bericht 4 van 21 (8.538 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn EA account verwijderen

★★★ Newbie

ik heb mijn ps3 account gekoppeld aan mijn ea account en ik speel ps4 hoe verander ik dat????

Bericht 5 van 21 (6.819 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn EA account verwijderen

EA SPORTS FC Team
@nickhattem Je kunt jouw PS3 account toch gewoon gebruiken op de PS4?

Of heb je meerdere PSN accounts?
Jason.png
Bericht 6 van 21 (6.795 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn EA account verwijderen wa

★★★ Newbie

@EA_Jason  schreef:

Hallo @ayoub2004el,

 

Als je jouw EA account verwijdert, dan heb je de kans dan bijna niets meer in FIFA gaat werken, zelfs wanneer je een EA nieuw account aanmaakt en die koppelt.

 

Dus nee, ik denk het niet. Waarom zou je überhaupt een nieuw EA account willen koppelen? Dat klinkt nogal vreemd. 


Wat bedoel je met dat bijna niks in fifa gaat werken. Ik wil graag mijn account ontkoppelen en of verwijderen aangezien ik geen toegang meer heb tot het oude email waarmee het is aangemaakt en dus ook mijn wachtwoord niet kan resetten. Daarna Zou ik graag gewoon netjes een nieuw account aan willen maken om het spel te spelen die ik voor 70 euro heb gekocht waar ik nu geen bal aan heb. Want elke keer als ik een online optie wil starten kan ik niet inloggen maar ook geen ander account gebruiken.

Bericht 7 van 21 (5.873 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn EA account verwijderen wa

EA SPORTS FC Team

@AbC4475a7128684 Het verwijderen van EA accounts van jouw PSN account kan ervoor zorgen dat er van alles stuk gaat.

 

Je kunt dus contact opnemen met onze helpdesk om te zien of het mogelijk is om alsnog toegang te krijgen tot dat account.

 

Daarnaast kan je ook een ander PSN account aanmaken en daar een ander EA account aan koppelen, er zijn dus nog andere opties Standard smile

Jason.png
Bericht 8 van 21 (5.846 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn EA account verwijderen wa

★★★ Newbie

Goedemiddag. Ik heb hetzelfde ben nu ingelogd met een oude account en het gekoopelde emailadres kan ik niet meer benaderen. Heb een andere EA account maar die kan ik op mijn PS4 niet kiezen.. Ik zie de hele tijd het oude account opdoemen.
Ik lees me suf op al die fora, maar een oplossing lijkt er niet te zijn.

 

Bericht 9 van 21 (5.662 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn EA account verwijderen wa

EA SPORTS FC Team

Er is wel een oplossing hiervoor @pinda61, en dat is contact opnemen met onze helpdesk.

 

Je doet dit door naar https://help.ea.com/en/contact-us/ te gaan, stel de regio in op United States, vul alle gegevens in en begin een chat in het Engels. 

 

Het NL telefoonnummer is tijdelijk niet beschikbaar vanwege de huidige situatie. 

Jason.png
Bericht 10 van 21 (5.638 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help