Mijlpalen champions meesterschap

door Minimie19
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Mijlpalen champions meesterschap

★★★ Newbie

Scoor in 200 wedstrijden met zeldzame selectie.

 

Ik heb nu 197 van de 200 maar hij wordt niet meer hoger. Heb allemaal zeldzame spelers. 5 fut champions  2 icons, 1 europa road to the final, 1 headliner, 3 future stars en 1 what if speler. Reserves en coach zijn goud zeldzaam. Wie kan mij zeggen wat er ontbreekt. Laatste 10 wedstrijden gescoord en niet hoger gegaan.

 

Alvast bedankt

Bericht 1 van 2 (399 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijlpalen champions meesterschap

Community Manager (retired)

Hey @Minimie19 ,

 

Sorry voor de late reactie. Ik was helaas even een weekje weg maar weer helemaal terug.

 

Is dit sinds gelukt of zit hij nog steeds vast? Zo ja, kun je het volgende voor mij proberen?

 

1. Ga naar jouw opstellingen in FUT
2. Maak een nieuwe opstelling (mag dezelfde zijn zolang hij voldoet aan de eisen) en maak die actief
3. Verwijder de voorgaande actieve opstelling (nooit de club, alleen de opstelling)
4. Ga terug naar het hoofdmenu van Fifa 21
5. Ga naar de opties > profiel > verwijder en verwijder FUT Squad Update 1
6. Start het spel opnieuw op en ga naar FUT en probeer het nogmaals

 

Kijk of dit helpt en hij weer telt. Zo niet, kun je zien of het wel werkt als het algehele team gouden/zeldzaam is ipv icons/speciale andere speler types?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 2 (357 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help