Re: M1 garand

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

M1 garand

★★★ Newbie

Beste heer of mevrouw,

 

Battlefield 5 is al een tijdje uit. de game ziet er goed uit. er zijn ook dingen wat ik minder vind maar daar gaat dit bericht niet over, mijn vraag is eigenlijk. Komen de US Ook naar de game toe want ik mis echt iets en George S. Patton zei het volgende er over. ik citeer "the greatest battle implement ever devised." want ik mis ontzettend de m1 en als hij er dan wel komt maak hem dan ook Perfect please. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Swen Westenenk

 

 

George Patton - Letter to Springfield_Armory

Bericht 1 van 2 (704 Weergaven)

Re: M1 garand

EA SPORTS FC Team

Beste @Swenwestenenk,

 

Bedankt voor jouw bericht en het delen van de brief, ik was er nieteens van op de hoogte dat Generaal Patton zo'n brief had geschreven! Toch weer wat bijgeleerd vandaag Standard smile

 

Maar op dit moment hebben we hier nog geen aankondigingen over gemaakt, het beste dat je op dit moment kunt doen is onze social media kanalen goed in de gaten houden voor updates over het spel.

 

We hadden de M1 Garand an enkele keren gebruikt in verschillende Battlefield games en ik hoop dat hij een terugkeer maakt in BFV. We zullen het af moeten wachten om te zien of de US en de M1 Garand naar BFV komen Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (699 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help