Lifeline Legend

door fuzzykeuh
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Lifeline Legend

[ Bewerkt ]
★ Guide

Als Lifeline main heb ik net mijn 100 season 4 wins binnen, dus genoeg uren in de game om er mijn objectieve mening eens over te geven.

 

Lifeline's iets kortere healtijd en reviveshield zijn goede skills. Er mankeert echter nog een ietsie pietsie kleine verbetering om echt van Lifeline te kunnen genieten.

De reden hiervoor is dat praktisch elke legend een defensieve skill heeft om in een onverwacht gevecht te ontsnappen of wat extra tijd te kopen.

Lifeline heeft enkel haar robot, en daar zit nu net voor mij het probleem.

 

De robot is in seizoen 1 of 2 generfed zodat hij afsterft in de ring, omdat er een probleem was dat mensen te lang in de ring bleven zitten op het einde. De ring doet nu reeds een hoop meer damage en is de map ook veel groter dan vroeger, waardoor het onmogelijk geworden is om endgame nog in de ring te blijven.

De robot sterft zelfs zo snel af dat tegen de tijd dat je hem activeert en hij begint met  healen, je niet eens genoeg tijd koopt om een syringe te gebruiken. De ring doet nu altijd meer damage dan de snelheid waarmee de robot healt, dit was vroeger niet zo. Je bent nu dus sneller dood door de robot te gebruiken dan als je direct zelf een syringe gebruikt!  Terwijl vroeger dit net het bevredigende was, dat je na een nipt gevecht, met de ring inkomende, met die robot net genoeg tijd kon kopen om een medkit te nemen. Het verschil tussen leven en dood. Nu ben je dus zowizo altijd dood want de robot is al kapot voor hij iets gehealed heeft.

Ondertussen is de robot nog verder generfed zodat hij ook al in het gas van caustic niet meer werkt, terwijl dat gas ook al veel meer damage doet dan vroeger.

Kortom de robot voelt soms nutteloos aan, zeker in vergelijking met sommige andere skills. Zo vind ik het  zeer irritant dat de robot van Crypto niet kapot gaat in de ring, voelt zeer oneerlijk.

 

Ik heb hier enkele voorstellen die een kleine maar belangrijke verbetering kunnen betekenen voor lifeline, en ik heb het gevoel dat zelfs het toepassen van maar 1 ervan, al een groot verschil kan maken voor het plezier van lifeline spelers. Dit zijn dus OF voorstellen, niet EN. Lifeline moet niet overpowered worden, maar nu is het soms frustrerend.

- De robot niet meer defect laten gaan in de ring.

- De robot sneller laten healen (al was het maar voor Lifeline alleen)

- De robot meer healpoints geven (zodat hij op zijn minst de hele squad kan healen)

- De robot sneller laten ontplooien (al was het maar enkele tienden van een seconde, er is namelijk iets met de animatie of het geluid, waardoor ik soms net te vroeg begin te shielden omdat ik het gevoel heb dat de robot er al staat)

- De robot laten healen in caustic gas.

- De robot sneller laten beginnen met healen. Telkens iemand anders er tegen loopt of je wat beweegt stopt het healen iedere keer een halve seconde. Als de robot op zich sneller zou healen is dit minder een probleem, maar nu healt hij zo traag dat je er door die extra onderbrekingen van bumps & angles er soms weinig aan hebt in situaties waar het over leven en dood gaat.

- Het schild bij revives verticaal iets vergroten, nu zit er een serieus gat onder het  schild als je bergaf iemand wil reviven Waar ze makkelijk kunnen onder schieten.

Hoop dat ik niet alleen ben die er zo over denkt.

Groeten, fuzzykeuhn

Bericht 1 van 1 (684 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help