Re: Laadscherm

door dutchglitcher76
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Laadscherm

★ Apprentice

Ik snap het laadscherm met de blacklivematters boodschap maar deze al dagen lang iedere keer te zien zodra ik fifa opstart word me toch wel een beetje te veel en op verschillende streams hoor ik dat het merendeel van de spelers er zo over denkt word misschien tijd om verder te gaan met het dagelijkse leven 

Bericht 1 van 6 (412 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Laadscherm

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Bedankt voor het melden @dutchglitcher76, ik zal deze feedback doorgeven en eens navragen hoe lang dit er nog in blijft.

 

Het enige dat ik er nu over kan zeggen is dat dit ons officieel statement is:

 

https://www.ea.com/nl-nl/news/ea-actions-against-racial-injustice

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 6 (340 Weergaven)

Alle reacties

Re: Laadscherm

★★★ Newbie
@dutchglitcher76 Het is sowieso erg wat er gebeurd is. Een grote kans is dat deze veranderd word zodra het wat over is. Maar aangezien er nog steeds protesten etc. Zijn is dit nog onbepaald.

Gewoon geduld hebben Standard smile
Bericht 2 van 6 (399 Weergaven)

Re: Laadscherm

★ Apprentice

@Trufffer @Er gebeuren dagelijks verschrikkelijke dingen in de wereld als we al die berichten moeten zien op het moment dat we een spel gaan spellen dat kan nooit de bedoeling zijn want als je geen pro bent dan game je juist om even te ontspannen en weg te zijn van wat er allemaal mis gaat maar met dit soort berichten kun je net zo goed het nieuws gaan kijken

Bericht 3 van 6 (396 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Laadscherm

★★★ Newbie
@dutchglitcher76 Ik begrijp wat je bedoelt hoor. Maar aangezien dit een redelijk groot ding is speelt de hele wereld er in mee. Ik begrijp daarnaast je frustratie ook wel want als je elke dag lekker een potje fifa wilt doen en maar hetzelfde laadscherm blijft er op, daar word je ook wel zat van. Maar ik zie er nu niet echt verschil in aangezien voor de protesten etc. was er steeds hetzelfde laadscherm. Ik raad je gewoon aan om geduldig te zijn. Het veranderd van zelf wel Standard smile
Bericht 4 van 6 (387 Weergaven)

Re: Laadscherm

★ Apprentice

@EA_Jason Zou je me mischien kunnen antwoorden?

Bericht 5 van 6 (375 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Laadscherm

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Bedankt voor het melden @dutchglitcher76, ik zal deze feedback doorgeven en eens navragen hoe lang dit er nog in blijft.

 

Het enige dat ik er nu over kan zeggen is dat dit ons officieel statement is:

 

https://www.ea.com/nl-nl/news/ea-actions-against-racial-injustice

Jason.png
Bericht 6 van 6 (341 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help