Krijg nu tot 24u na de Weekend League nog toegang door je punten in te leveren

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Krijg nu tot 24u na de Weekend League nog toegang door je punten in te leveren

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey FIFA Fans,

 

Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt of gelezen hebben, hebben we aangepast hoe je je kunt kwalificeren voor de Weekend League in FIFA 19. 

 

Het is nu mogelijk om tot 24u nadat de Weekend League begonnen is jouw FUT Champions Punten in te leveren voor toegang. Dit hoeft niet via het spel zelf te zijn, maar die kan je ook doen via de Web- en companion Apps Standard smile

 

Lees hier het complete artikel:

 

https://www.ea.com/games/fifa/fifa-19/news/pitch-notes-weekend-league-redemption?setLocale=nl-nl&isL...

 

Wat vinden jullie van deze verandering?

Jason.png
Bericht 1 van 16 (1.328 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg nu tot 24u na de Weekend League nog toegang door je punten in te lever

★★ Novice
Hoi jason ff een andere vraag ik had normale Thorgan hazard gepackt uit een Bundesliga upgrade maar hij heeft toch een tots wat moet ik nu doen
Bericht 2 van 16 (1.264 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg nu tot 24u na de Weekend League nog toegang door je punten in te lever

EA SPORTS FC Team
Thorgan was toch alleen te krijgen via een speciale SBC? Naar mijn weten zat hij niet in packs.

https://www.futbin.com/19/tots/TOTS-Bundesliga
Jason.png
Bericht 3 van 16 (1.261 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg nu tot 24u na de Weekend League nog toegang door je punten in te lever

★★ Novice
Ja jason dat dacht ik ook maar toch packte ik hem uit een Bundesliga upgrade wat moet ik nu doen
Bericht 4 van 16 (1.256 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg nu tot 24u na de Weekend League nog toegang door je punten in te lever

EA SPORTS FC Team

Als je gewoon de gouden versie gepackt had, dan klopt dat toch ook? Je hoort in ieder geval niet de TOTS versie te krijgen. 

Jason.png
Bericht 5 van 16 (1.251 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg nu tot 24u na de Weekend League nog toegang door je punten in te lever

★★★ Newbie

Goedemorgen, ik ben me vergeten aan te melden voor de weekend league gister avond, ik heb gewoon 2000 punten alleen vergeten om het snel te doen, maar als ik het nu goed begrijp kan ik vanmiddag me ook nog plaatsen voor aankomende weekend league ?

Bericht 6 van 16 (1.244 Weergaven)

Re: Krijg nu tot 24u na de Weekend League nog toegang door je punten in te lever

★★ Novice
Ja maar als een speler een special Card heeft hoor je de normale niet te kunnen packen
Bericht 7 van 16 (1.232 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg nu tot 24u na de Weekend League nog toegang door je punten in te lever

EA SPORTS FC Team

@bloodyvb05 Hazard zat niet in packs, sommige tots spelers kan je alleen krijgen via objectives of sbc's en niet via packs.

 

@mrcr7rm Dat klopt Standard smile

Jason.png
Bericht 8 van 16 (1.225 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg nu tot 24u na de Weekend League nog toegang door je punten in te lever

★★ Novice
Ja hazard zat niet in packs maar ik packte hem toch dus krijg ik nu die tots want fit is natuurlijk een beetje raar
Bericht 9 van 16 (1.216 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg nu tot 24u na de Weekend League nog toegang door je punten in te lever

★ Novice

ik kan mij nu niet kwalificeren. wat moet ik nu doen?

Bericht 10 van 16 (1.207 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help