Kinderkamer Accessoires kopen bug

door xchannah_x
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kinderkamer Accessoires kopen bug

★★★ Newbie

Hoi!

 

Ik heb nog maar een paar uitbreidingen van Sims 4 nodig alleen kan ik via Origin (mac) het 'Kinderkamer Accessoires' pack niet kopen omdat er "Beschikbaar met EA Play Pro" staat.

Is er ook een manier om deze uitbreiding te halen zonder zo'n EA Play Pro lidmaatschap?

Bericht 1 van 6 (363 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kinderkamer Accessoires kopen bug

★★★★★ Expert
Dit is geen bug, @xchannah_x.

Via je eigen bundel samenstellen, zal deze worden toegevoegd: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/build-a-bundle/sims4


Groetjes.
Bericht 2 van 6 (353 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kinderkamer Accessoires kopen bug

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

@RealSimmor0 Ik heb nog maar 4 packs nodig (Star wars, Moschino, Luxe feestaccessoires & Kinderkamer) en dus kom ik niet meer in aanmerking voor de bundeloptie die jij linkte... 

Is er nog een andere mogelijkheid? 

Bericht 3 van 6 (349 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kinderkamer Accessoires kopen bug

Champion
@xchannah_x Ik heb begrepen dat er op 1 december weer een nieuwe mogelijkheid komt om te bundelen.
Misschien dat je dan weer jouw eigen favorieten kan samenstellen. Dus houdt het in de gaten.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kinderkamer Accessoires kopen bug

★★★★★ Expert
Is het nog gelukt hiermee, @xchannah_x?

"De Sims 4 Kinderkamer", "De Sims 4 Moschino, "De Sims 4 Luxe Feestaccessoires" vallen allen onder de "Accessoirespakket" en je kan er maar 1 selecteren.
Diegene wat jij eerst noemt, valt onder "Gamepakketten" en dan ontbreekt alleen dan alleen nog de keuze voor een uitbreidingspakket.

De betaalde abonnementsdienst EA Play (Pro) is alleen beschikbaar voor PC.

Groetjes.
Bericht 5 van 6 (306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kinderkamer Accessoires kopen bug

EA SPORTS FC Team

Er moet ook een optie bij staan om de uitbreiding te kopen zonder EA Play @xchannah_x. Heb je deze optie nog kunnen vinden?

Jason.png
Bericht 6 van 6 (287 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help