Re: Fifa 19 geen club?

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa 19 geen club?

★ Novice

@EA_Jason ik heb dus een club aangemaakt in fifa 19 en heb al meer dan 40 potjes gespeeld. En nog steeds geeft de app aan je hebt geen club open het starterspakket eerst

Bericht 11 van 18 (737 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 geen club?

EA SPORTS FC Team

@dondennis94

 

Dan zou ik toch in FUT even controleren of je wel ingelogd bent met het juiste mail adres. Dit doe je door in FUT naar Aanpassingen > Online Instellingen > Profiel > EA account te gaan. 

 

Daar staat het mail adres dat je moet gebruiken om in te loggen in de Web App. Controleer ook even bij de instellingen van de Web App of je een ander account kunt kiezen (naast de naam van jouw console staat dan aanpassen).

Jason.png
Bericht 12 van 18 (5.010 Weergaven)

Re: Fifa 19 geen club?

★ Novice

Inderdaad dit klopt bedank het is me gelukt 

Bericht 13 van 18 (723 Weergaven)

Re: Fifa 19 geen club?

EA SPORTS FC Team

Gelukkig maar, ik heb al een aantal mensen op het forum gezien met hetzelfde probleem (plus een berg aan PM's).

 

Jason.png
Bericht 14 van 18 (718 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 geen club?

★★★ Newbie

ik heb een fifa 19 account, ik heb vaak ingelogd op de game en kon gister nog in fut web app maar nu staat dat ik geen account heb opeens.

Bericht 15 van 18 (575 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 geen club?

EA SPORTS FC Team

Hey @Raoefie2005,

 

Wanneer je switcht van FUT in het spel naar de app, is het belangrijk dat je eerst helemaal uitlogt uit fut (dus terug naar het hoofdmenu van FIFA 19) en dan FIFA 19 volledig afsluit. Anders heb je de kans dat je ongeveer een uurtje niet in kunt loggen op de app. 

 

Je krijgt ook te zien dat je geen account hebt, dit kan voorkomen wanneer je inlogt met een ander EA account dan het account waar FIFA 19 aan gelinkt is. Dit is in het spel na te kijken door naar  Aanpassen > Online Instellingen > Profiel > EA Account te gaan en te controleren welk mail adres daar staat. 

 

Dat is het mail adres waarmee je in hoort te loggen op de app.

Jason.png
Bericht 16 van 18 (569 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 geen club?

★★ Guide

Zal wel te maken hebben met de storing die er was 😁

Bericht 17 van 18 (564 Weergaven)

Re: Fifa 19 geen club?

EA SPORTS FC Team
@mjc7180 Dat was ook mijn gedachte, had niet helemaal goed naar de datum gekeken en ik dacht dat het bericht al wat ouder was Wink
Jason.png
Bericht 18 van 18 (554 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help