Re: Ik moet steeds opnieuw beginnen sinds de laatste update?!

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik moet steeds opnieuw beginnen sinds de laatste update?!

★★★ Newbie

Sinds de laatste update (ongeveer 2/3 weken geleden) is het nu al de tweede keer dat ik het spel overnieuw moet beginnen. Eerste keer baalde ik al enorm! Maar ik dacht ''Oke ik zet mij zelf er wel overheen.'' En vervolgens heb ik veel tijd in mijn nieuwe huis en familie gestoken en kom ik er vandaag achter dat ik weer opnieuw moet beginnen!? Ik weet niet hoe het kan of wat ik moet doen. Er komt te staan als ik op play klik van '' Spel uitleg of ben je al bekend'' en dan vervolgens moet ik opnieuw een sim creëren en zijn alle aanpassingen en creëerde sims weer allemaal weg. Ik vind dit erg vervelend! En wil graag een uitleg hiervoor en eventuele oplossing, want ik vind dit spel hartstikke leuk en baal enorm dat dit gebeurd..

Bericht 1 van 2 (345 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik moet steeds opnieuw beginnen sinds de laatste update?!

★★★★★ Expert
Wordt je spelvoortgang wel op de juiste en lokale locatie opgeslagen, @britneydekker?
De standaard locatie zou in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4" moeten zijn.

Gebruik je soms aangepaste inhoud ("modificaties"), dan kunnen die zorgen dat je spelvoortgang verdwijnt, omdat die dan niet geschikt is voor de huidige spelversie.

Voordat je een spel update en/of aanvullende inhoud installeert, dien je alle aangepaste inhoud te verwijderen en een reservekopie maken van je spelvoortgang. Doe dit zeker als dit vaker gebeurd.

Heb je soms bepaalde software op de achtergrond draait dat je gegevens ergens anders naar toe verplaatst of gekopieerd?
Dan de instellingen hiervan aanpassen, om uitzonderingen voor de "Electronic Arts" map in je Documenten maken. Anders deze software helemaal afsluiten of zelfs helemaal verwijderen.
Windows Schoon Starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (333 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help