Ik koos de verkeerde speler uit mijn playerpick

door akrekel
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ik koos de verkeerde speler uit mijn playerpick

★★★ Newbie

Hallo ea, ik had gisteren een icon playerpick gedaan en er kwamen 3 spelers naar boven. Helaas koos ik te snel en kreeg dus de verkeerde speler. Ik vraag mij dus of het dus terug kan krijgen of niet.

Bericht 1 van 2 (445 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ik koos de verkeerde speler uit mijn playerpick

Community Manager (retired)
Hi @akrekel,

Sorry om te horen dat dit uiteindelijk het probleem was dat je in de andere discussie omschreef. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om spelers van spelers af te nemen of om te ruilen en ondersteunen dan helaas ook geen wissels als het gaat om verkeerde keuzes.

Sorry daarvoor maar ik ben blij dat je dan toch een icoon gekregen hebt. Wie heb je in de plaats geselecteerd? Hopelijk kun je deze alsnog goed gebruiken? Standard smile

- EA_Neil
Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (429 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ik koos de verkeerde speler uit mijn playerpick

Community Manager (retired)
Hi @akrekel,

Sorry om te horen dat dit uiteindelijk het probleem was dat je in de andere discussie omschreef. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om spelers van spelers af te nemen of om te ruilen en ondersteunen dan helaas ook geen wissels als het gaat om verkeerde keuzes.

Sorry daarvoor maar ik ben blij dat je dan toch een icoon gekregen hebt. Wie heb je in de plaats geselecteerd? Hopelijk kun je deze alsnog goed gebruiken? Standard smile

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 2 (430 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help