Ik kan niet met mijn huishoudens naar andere huishoudens

door Louloulouloutje
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ik kan niet met mijn huishoudens naar andere huishoudens

★★★ Newbie

Hoi, als ik met een huishouden speel kan ik niet op bezoek naar andere huishoudens waar ik mee speel. Ik vind  dit wel vervelend en een beetje irritant ik hoop dat ik tips krijg!

Bericht 1 van 2 (256 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ik kan niet met mijn huishoudens naar andere huishoudens

[ Bewerkt ]
Champion

@LouloulouloutjeSpeel je met die huishoudens in hetzelfde of in een totaal ander spel?

Als je in het spel waarin je met het ene huishouden speelt naar werelden beheren gaat dan kan je daar op de lege kavels en in andere mappen (werelden) je overige huishoudens laten intrekken. Uiteindelijk kan je dan een spel maken met alle huishoudens die op verschillende en in verschillende mappen leven.

Let op: het maximum aan sims dat je in een spel kan beheren ligt rond de 200. Probeer je met meer dan dat aantal van 200 te spelen dan zal De Sims 4 er uit zich zelf Sims uit gaan halen (ruimen)

Veel plezier met spelen 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (249 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ik kan niet met mijn huishoudens naar andere huishoudens

[ Bewerkt ]
Champion

@LouloulouloutjeSpeel je met die huishoudens in hetzelfde of in een totaal ander spel?

Als je in het spel waarin je met het ene huishouden speelt naar werelden beheren gaat dan kan je daar op de lege kavels en in andere mappen (werelden) je overige huishoudens laten intrekken. Uiteindelijk kan je dan een spel maken met alle huishoudens die op verschillende en in verschillende mappen leven.

Let op: het maximum aan sims dat je in een spel kan beheren ligt rond de 200. Probeer je met meer dan dat aantal van 200 te spelen dan zal De Sims 4 er uit zich zelf Sims uit gaan halen (ruimen)

Veel plezier met spelen 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (250 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help