Ik kan geen spelers wisselen

door alwinb27
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ik kan geen spelers wisselen

★★★ Newbie

Ik krijg telkens een foutmelding als ik spelers wil wisselen, ben ik de enige die daar last van heeft? Iemand suggesties??

Bericht 1 van 5 (929 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ik kan geen spelers wisselen

EA SPORTS FC Team

Hey iedereen, 

 

Dit is een vraag voor het FIFA 19 forum en daarom heb ik dit topic verplaatst naar het FIFA 19 forum.

 

Maar om het kort te houden: geef jouw opstelling een andere naam of verwijderd jouw opstelling en maak een nieuwe aan. Daarna moet alles weer werken. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (801 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ik kan geen spelers wisselen

★ Novice

Ik heb hetzelfde. Ik heb nu een untradeable speler met rood, en kan deze nu niet wisselen voor een andere speler om verder te spelen. Eigenlijk is dus de enige manier de speler te discarden. En aangezien ik dat natuurlijk niet wil; kan iemand mij pls helpen.

Bericht 2 van 5 (919 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen spelers wisselen

★ Novice

Ik heb hetzelfde. Ik heb nu een untradeable speler met rood, en kan deze nu niet wisselen voor een andere speler om verder te spelen. Eigenlijk is dus de enige manier de speler te discarden. En aangezien ik dat natuurlijk niet wil; kan iemand mij pls helpen.

Bericht 3 van 5 (919 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen spelers wisselen

★★★ Newbie

Ik krijg een foutmelding als ik mijn net vrij gespeelde icon moments Bergkamp in mijn team wilt zetten. Ik kan Bergkamp dus ook niet van positie veranderen of een chemistry style op hem zetten. Kan iemand mijn dit probleem uitleggen? 

Bericht 4 van 5 (893 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen spelers wisselen

EA SPORTS FC Team

Hey iedereen, 

 

Dit is een vraag voor het FIFA 19 forum en daarom heb ik dit topic verplaatst naar het FIFA 19 forum.

 

Maar om het kort te houden: geef jouw opstelling een andere naam of verwijderd jouw opstelling en maak een nieuwe aan. Daarna moet alles weer werken. 

Jason.png
Bericht 5 van 5 (802 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help